Od svojega najdražjega modela se poslavljajo z najmočnejšo različico doslej

Aston Martin DBS 770 Ultimate je posebna izdaja, s katero se bodo Britanci v 499 primerkih poslovili od aktualnega modela DBS.

Od svojega najdražjega modela se poslavljajo z najmočnejšo različico doslej (foto: Aston Martin) Aston Martin
19. 1. 2023

Pri Aston Martinu so za iztek proizvodnje svojega najdražjega serijskega modela DBS pripravili posebno različico DBS 770 Ultimate, ki jo bodo izdelali v 499 primerkih (300 kupejev in 199 različic z odprto streho Volante). Z več moči, posodobljenim podvozjem in oblikovnimi podrobnostmi, ki ga razlikujejo od običajne različice.

Slednje vključujejo izrazitejši razdelilnik zraka spredaj, nov pokrov motorja z veliko odprtino v obliki podkve ter novi difuzor zadaj. Zares posebna pa so 21-palčna platišča v treh različnih barvah, oblečena v posebej za DBS pripravljene Pirellijeve pnevmatike P Zero.

Preberite tudi: Princ William kot sloviti tajni agent?

V notranjosti je sedaj že res nekoliko zastarela armaturna plošča modela DB11 z barvnimi poudarki, športnimi sedeži (školjkasti sedeži so opcija, to je vendarle grand tourer) v kombinaciji usnja in alcantare, obvolanskimi ročicami iz ogljikovih vlaken in možnostmi personalizacije.

Pri britanskem proizvajalcu navajajo, da je DBS 770 Ultimate najmočnejši serijski Aston doslej, čeprav so že razprodano proizvodnjo omejili. Iz dvojno prisilno polnjenega V12 s 5,2 litra delovne prostornine so s posodobitvijo zajema zraka, vžiga in turbinskih polnilnikov iztisnili dodatnih 33 kW oz. 45 KM v primerjavi z običajnim modelom DBS - sedaj zmore 566 kW ali 770 KM ter 900 Nm največjega navora. Moč se na zadnja kolesa prenaša prek prilagojenega osemstopenjskega samodejnega menjalnika in diferenciala z mehansko zaporo. Največja hitrost ostaja pri 340 km/h.

Povratne občutke in odzivnost krmiljenja so izboljšali z volanskim mehanizmom, pritrjenim brez puš, ki bi pomagale izolirati vibracije. Konstrukcijo so učvrstili tako spredaj kot zadaj, posodobili vzmetenje, na novo nastavili blažilce in prilagodili programsko opremo za računalniško vodeno blaženje. Zavore so enake kot pri DBS (diski s 410 mm premera spredaj in 360 mm zadaj).

Cena ni znana, a glede na to, da običajni DBS stane več kot 300 tisočakov, bo 770 Ultimate gotovo še precej več. In če vas je slučajno zasrbelo, da bi si enega omislili - brez skrbi, vseh 499 je že prodanih.