Bugatti 16 C Galiber

Pod motornim pokrovom je v osnovi enak motor kot v kupejevskem Veyronu, torej 16-valjni stroj z okoli 800, in ne tisoč 'konji' (Veyron je bolj navit) in največjo hitrostjo blizu 400 kilometrov na uro.

Bugatti 16 C Galiber (foto: Bugatti) Bugatti
4. 10. 2009

S tem dosežkom, ki ga morajo seveda še prenesti v prakso, bi bil novi Galibier najhitrejša serijska limuzina na svetu. Pogon je štirikolesni, menjalnik pa osemstopenjski samodejnež. Krilca in vrata so iz aluminija, drugo je iz ogljikovih vlaken. Notranjost štirisedežnega koncepta je zaradi kombinacije usnja in lesa ter izdelanih detajlov preprosto pregrešna. Zanimiva je ura švicarskega proizvajalca Parmigiani, ki jo je mogoče vzeti iz lepotca in nositi na roki. Če bo Bugattijev koncept resnično ugledal luč serijske proizvodnje, jih bodo na leto izdelali približno 300. Najprej bodo z njim dražili potencialne kupce, in če jih bo dovolj, imamo kandidata, ki bo zapolnil vrzel v tovarni, ko bodo Veyrona prenehali izdelovati.

Foto: Bugatti