Super športni Chiron za razliko od predhodnikov ne bo lovil hitrostnih rekordov, vsekakor pa njegove zmogljivosti ne razočarajo.
Bugatti je razširil ponudbo luksuznega hiperšportnika Chiron z različico Super Sport, predhodnik katerega, seveda še pri modelu Veyron, je pred desetletjem nosil naziv najhitrejšega serijskega avtomobila na svetu. Tokrat pri Bugattiju niso žrtvovali prestiža, hitrostni rekorder v družini pa bo ostal prav posebni Chiron 300+, ki je kot prvi serijski avtomobil na svetu presegel magično mejo 300 milj na uro.
Njegov vpliv pa je vsekakor očiten. Tudi Chiron Super Sport ima za 25 centimetrov podaljšani ‘long tail’ zadek, ki izdatno izboljša pretok zraka ob karoseriji in zmanjša zračni upor. Dodelan je tudi osemlitrski W16 s štirimi turbopolnilniki, ki zdaj premore 1.176 kilovatov moči (1.600 ‘konjev’ oziroma 100 več kot navadni Chiron), omejevalnik motornih vrtljajev pa je postavljen na 7.100 vrtljajev na minuto, 300 vrtljajev višje kot prej. Pospešek iz mesta do 300 kilometrov na uro znaša le 12,1 sekunde, pospešuje pa vsaj do hitrosti 440 kilometrov na uro.
Natančnejših številk pri Bugattiju niso razkrili, a zgovorna je tudi informacija, da bo ‘obut’ v posebno razvite pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2. Vsaka od njih je po proizvodnji pregledana pod rentgenskimi žarki, ki zaznajo tudi najmanjše nepravilnosti v sestavi in je edina pnevmatika na svetu, ki je sposobna vzdržati ponovljivo pospeševanje do hitrosti preko 500 kilometrov na uro.
K dosegu najvišje hitrosti pripomorejo tudi številne druge podrobnosti kot so premik izpušnega sistema za boljši pretok zraka skozi 44 odstotkov večji zadnji difuzor in devet lukenj na prednjih kolesnih lokih, ki sproščajo pritisk in zmanjšajo dvig avtomobila pri visokih hitrostih, hkrati pa so tudi iznajdljiv oblikovni poklon Bugattiju EB110.
V kabini ni bilo sprejetih kompromisov, tudi Super Sport se ponaša z vsemi luksuznimi dobrotami navadnega Chirona, kot so naravno usnje ter okrasni elementi iz aluminija in ogljikovih vlaken. Na izbiro so tudi štiri vozni načini: EB, Handling, Autobahn in Top Speed, ki omogočajo širok razpon talentov tako na progi kot pri čezkontinentalnem izletu. Cena prestiža znaša 3,2 milijona evrov pred izbranimi dodatki in personalizacijo vozila, za tem pa verjetno še precej več.