Volkswagen je v Detroitu predstavil električnega naslednika svojega legendarnega minibusa Bullija, ki se imenuje I.D. BUZZ in nadaljuje temo, ki so jo začeli v Parizu in bo, kot je povedal predsednik Volkswagnovega upravnega odbora dr. Herbert Diess, električne avtomobile cenovno približala milijonom. Prvi serijski izdelek nove avtomobilske dobe napovedujejo za leto 2020.
Več kot spodoben doseg, v pol ure se napolni do 80%
I.D. BUZZ lahko z zalogo elektrike prevozi do 600 kilometrov po ciklu NEDC, kar mu omogočajo ploske, pod dnom potniške kabine vgrajene baterije, ki se na polnilni postaji z močjo 150 kilovatov v dobre pol ure napolnijo do 80-odstotne kapacitete. Motorja sta dva, vsak na svoji premi, z močjo 150 kilovatov vsak in sistemsko močjo 275 kilovatov, ki razmeroma veliki limuzinski kombi v petih sekundah pospešita do 100 kilometrov na uro in ga pospešujeta do elektronsko omejene največje hitrosti 160 kilometrov na uro. Pogon je seveda štirikolesni.
Za tehnično osnovo služi podaljšana električna modularna platforma MEB XL, ki je pripomogla k razmeroma veliki medosni razdalji 3,300 metra in meram 4,942 x 1,976 x 1,963 metra. Nizka vgradnja baterij povzroča tudi nizko težišče avtomobila, iz katerega izhaja solidna lega na cesti, ki jo izboljšujejo še elektronsko regulirani blažilniki.
Le za pet potnikov se lahko pelje s šoferjem, obrnjenim nazaj
Potniška kabina je ob precej oglatih oblikah lahko zelo prostorna za udobno vožnjo petih potnikov, klasični instrumenti pa so v voznikovem delovnem prostoru svoje mesto povsem prepustili navadnim, dotičnim in projekcijskim zaslonom ter na dotik občutljivim ploščicam. I.D. BUZZ lahko vozi tudi povsem samostojno, kar voznik vključi tako, da volanski obroč preprosto potisne od sebe. Ta se potem zloži v armaturno ploščo, voznik in sovoznik pa se lahko obrneta proti ostalim potnikom in uživata v drugih, z vožnjo manj povezanih dejavnostih.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere