In ne, ne gre za kakšnega majhnega električarja. Gre za zelo kompetenten "shooting brake".
Kitajska luksuzna znamka Denza, ki jo podpira BYD, je na dogodku »Extraordinary Technology, Driving Luxury« v Milanu, v okviru tamkajšnjega tedna oblikovanja, uradno napovedala svoj vstop na evropski trg. Vodilni predstavniki podjetja so predstavili svoj novi paradni model Denza Z9 GT, kar pomeni pomemben korak v njihovi globalni širitveni strategiji.
Tehnološka izjemnost v luksuznem paketu
Denza Z9 GT je prvi model, zasnovan na napredni platformi e3, in se ponaša s številnimi inovativnimi funkcijami. Med njimi so pametna pomoč pri parkiranju, stabilnost vozila ob eksploziji pnevmatike pri hitrostih do 180 km/h, kompaktni obračalni krog (imenovan tudi »kompas obračanje«) in inteligentni način vožnje vstran (crab walk).
Dogodka v Milanu so se udeležili vodilni iz BYD-ja, med njimi izvršna podpredsednica Stella Li, izvršni podpredsednik in glavni inženir Lian Yubo ter globalni direktor oblikovanja Wolfgang Egger.
Globalna rast in visoki cilji
Denza se je že lani uspešno razširila na azijske trge, kot so Hongkong, Tajska, Indonezija in Malezija, v prihodnjih dveh letih pa načrtujejo vstop na večino evropskih trgov. Z znamko Denza želi BYD utrditi svojo prisotnost v segmentu luksuznih vozil in se neposredno zoperstaviti uveljavljenim nemškim tekmecem, kot so BMW, Audi in Mercedes-Benz.
Denza Z9 GT je eleganten »shooting brake« z močnimi oblikovalskimi vzporednicami s Porschejevim Panamero. Električna različica meri 5180 mm v dolžino, 1990 mm v širino in 1480 mm v višino, priključno-hibridna (PHEV) različica pa je zaradi agresivnejših odbijačev nekoliko daljša.
Notranjost Z9 GT ponuja pet sedežev, velik osrednji infotainment zaslon, LCD instrumentno ploščo za voznika in dodatni zaslon za sovoznika. Posebnosti vključujejo tudi dva hladilnika (enega 4-litrski spredaj in 10-litrskega zadaj), Devialet avdio sistem, električno nastavljive sedeže druge vrste in kristalno prestavno ročico.
Dve zmogljivi različici
- PHEV različica kombinira 2,0-litrski turbo bencinski motor s tremi elektromotorji in doseže skupno moč 640 kW (858 KM). Do stotice pospeši v 3,6 sekunde in ponuja električni doseg 201 km ter skupni doseg okoli 1.100 km.
- Električna različica (BEV) uporablja tri elektromotorje s skupno močjo 710 kW (952 KM), kar omogoča pospešek do 100 km/h v 3,4 sekunde. Poganja jo baterija kapacitete 100,1 kWh, kar zagotavlja doseg 630 km po kitajskem standardu CLTC.
Cene Z9 GT na Kitajskem se gibljejo med približno 44.200 in 54.800 evri, evropske cene pa bodo znane kasneje letos.
Denza z modelom Z9 GT cilja neposredno na evropsko elito luksuznih avtomobilov in namerava s tehnološko naprednostjo in atraktivnim oblikovanjem premakniti meje pričakovanj tudi na najbolj zahtevnih trgih.