Nekje med Kitajsko in Evropo se je podražil za 61-odstotkov. So kitajski avtomobili v EU dejansko poceni?

24. 12. 2024 | Gregor Žvab
Deli

Ob tem se postavlja vprašanje, ali Kitajce nove carine sploh ganejo, saj so, kot kaže, njihove marže ob prihodu na evropski trg ogromne in bi očitno zlahka "prenesle" tudi dodatne "odstotke".

Kitajski proizvajalec BYD je uradno potrdil, da je njihov novi srednje veliki električni SUV Sealion 07 zdaj na voljo tudi na norveškem trgu. Prve dobave so načrtovane za prihodnje leto, model pa je svojo evropsko premiero doživel na avtomobilskem sejmu v Parizu.

Nekje med Kitajsko in Evropo se je podražil za 61-odstotkov. So kitajski avtomobili v EU dejansko poceni?
BYD

BYD Sealion 07 se na Kitajskem prodaja po začetni ceni 25.000 evrov, medtem ko na Norveškem stane od 40.200 evrov naprej. To pomeni kar 61-odstotkov višjo ceno v primerjavi s kitajskim trgom, vendar avtomobil kljub temu ostaja v Evropi cenovno dovolj konkurenčen. To omogoča BYD-ju visoke marže in znatne zaslužke na tem modelu.

Tehnične podrobnosti

Model Sealion 07, ki je bil na Kitajskem predstavljen aprila letos, je prvi avtomobil, ki temelji na novi električni platformi 3.0 Evo, kar pomeni pomembno nadgradnjo v primerjavi s prejšnjo generacijo platforme 3.0.

Astrološka znaka, ki ob krizah ostajata “hladna kot špricer”
Nekje med Kitajsko in Evropo se je podražil za 61-odstotkov. So kitajski avtomobili v EU dejansko poceni?
BYD

Sealion 07 je na voljo s kar nekaj pogonskimi sklopi. Dvokolesno gnano različico poganja elektromotor z močjo 230 kW ali 170 kW, medtem ko štirikolesno gnan Sealion 07 zmore 160 kW oziroma 230 kW.

Različice z enim motorjem ponujajo doseg 550 km ali 610 km, odvisno od izbire konfiguracije. Dimenzije vozila so 4.830 mm v dolžino, 1.925 mm v širino in 1.620 mm v višino, z medosno razdaljo 2.930 mm.

Norveška odskočna deska

Nekje med Kitajsko in Evropo se je podražil za 61-odstotkov. So kitajski avtomobili v EU dejansko poceni?
BYD

BYD Sealion 07 je že sedmi model te kitajske znamke, ki je na voljo na Norveškem. Norveška, kot eden vodilnih evropskih trgov za električna vozila, je strateško pomembna za BYD-jev prodor v Evropo.

Subvencije se nižajo. To je zagotovo hud udarec že tako slabi prodaji električnih avtomobilov

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del