S svojim dosežkom so prehiteli tudi marsikaterega bolj renomiranega "tekmeca".
BYD-jev električni superšportnik Yangwang U9 je postavil nov mejnik z izjemnim časom kroga 7 minut in 17,9 sekunde na nemškem Nürburgringu (Nordschleife). To je prvič, da se je BYD-jev serijski električni superšportnik podal na to legendarno zahtevno progo.
Direktor prodaje Yangwang, Hu Xiaoqing, je pojasnil, da je bil čas kroga uspešno zabeležen, vendar še ni bil uvrščen na uradno lestvico Nürburgringa. Ker model U9 trenutno ni na voljo na evropskem trgu, mora BYD opraviti dodatne certifikacije, da bi ga kvalificiral kot serijsko vozilo, ki je upravičeno do uradnega priznanja. Ko bodo ti postopki zaključeni, bi lahko čas U9 postal del uradne lestvice.
Model Yangwang U9, ki je bil predstavljen v začetku letošnjega leta, je prišel v serijsko proizvodnjo avgusta, ko so bila tudi zabeležena prva naročila kupcev. Vozilo meri 4.966 mm v dolžino, 2.029 mm v širino in 1.295 mm v višino, z medosno razdaljo 2.900 mm, njegova teža pa znaša 2.475 kg.
Za vrhunske zmogljivosti je opremljen z elementi, kot so karbonska streha, zadnji difuzor in opcijski dirkaški spojler. Kupci lahko izbirajo med barvami, kot so midnight silver, argyle purple in crimson vermillion. Cena modela je 1,68 milijona juanov (dobrih 200.000 evrov).
Poleg dosežka na Nürburgringu so pri BYD dejali, da je model U9 dosegel največjo hitrost 391,94 km/h, kar predstavlja nov hitrostni rekord za kitajska serijska vozila.
U9 so na Nürburgringu testirali šest mesecev in ob tem izkoristili zahtevno konfiguracijo 20,8 kilometra dolge proge. Inženirji so v tem obdobju preizkusili več kot 100 tehničnih nastavitev in skoraj toliko različnih vrst pnevmatik, da so vozilo optimizirali za specifične pogoje na stezi. Ti obsežni testi poudarjajo BYD-jeve ambicije na področju zmogljivih električnih avtomobilov.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem