Cadillac za dirkališče: ATS-V

Cadillac se že dolgo (in precej uspešno) trudi, da bi se znebil slovesa znamke, ki dela udobne avtomobile za upokojence.

20. 11. 2014

Serija ATS, ki so jo prvič predstavili leta 2004, na primer, je manjša in bolj evropsko športna, kot bi od Cadillaca pred tem pričakovali. In sedaj je dobila še najbolj športno različico, ki jo pri Cadillacu označujejo z dodatkom -V. Gre za izvedenke, ki os vsaj toliko kot uporabi na cesti namenjene uporabi na dirkališču. ATS-V bo na voljo kot limuzina in kupe. Pod motornim pokrovom je (prvič v zgodovini) biturbo različica že znanega šestvaljnika, ki tako zmore okoli 455 'konjev' in preko 600 njutnmetrov navora.

Pospešek do 100 kilometrov na uro je vsega 3,9 sekunde, pri Cadillacu pa so elektroniki dodali kup 'dirkališčnih' tehnologij: serijski šeststopenjski ročni menjalnik elektronika podpira s samodejnim dodajanjem vmesnega plina ob prestavljanju navzdol, odvzemanjem plina ob prestavljanju navzgor (zato vozniku ni treba popustiti stopalke plina) ter štartnim sistemom. Druga možnost je športna osemstopenjska avtomatika. Poleg tega so dodali čvrstejše nastavitve elektronsko nadzorovanih blažilnikov (ki se sedaj tudi odzivajo hitreje), Brembov zavorni sistem, športnejše nastavitve stabilnostnega sistema in športne sedeže. Poleg tega zna ATS-V vožnjo tudi posneti s HD kamero, posnetku pa doda še podatke o hitrosti, bočnih pospeških ...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri