Carlos Tavares postavil novo organizacijo

Zdi se, kot da so pri drugem največjem evropskem avtomobilskem izdelovalcu, PSA (Peugeot-Citroën), končno dokončali reorganizacijo podjetja.

18. 6. 2014

To je seveda postavil novi vrhovni šef Carlos Tavares, ki je svojo funkcijo prevzel v začetku aprila. Zdaj je Tavares (prej Renault) postavil izvršni menedžment, nova struktura temelji tako na regionalni kot funkcionalni razdelitvi.

Že pred časom so bili postavljeni trije novi direktorji znamk, za Citroën bo skrbela Britanka Linda Jackson, za Peugeot že dosedanji šef Maxime Picat, za novo organizirano znamko DS pa bo skrbel Yves Bonnefont. Odslej so pri PSA regionalni posli razdeljeni na šest regij: Evropa, Evrazija, Srednji vzhod in Afrika, Kitajska in južna Azija, Indija in Pacifik ter Latinska Amerika. Funkcionalno pa so vodstvene strukture razdeljene na razvoj in konstrukcijo, finance in informacijsko dejavnost, splošne zadeve, zaposlene in delo, nabavo ter dobavo in produkcijo.

Neposredno pri vodstvu oziroma pod Tavaresom delujejo komunikacije, zagotavljanje kakovosti in oblikovanje.

Ker je regionalna razdelitev novost za PSA, so tam tudi vsi vodilni imenovani na novo, razen tistega za Kitajsko in Latinsko Ameriko. Tavares je zdaj v svoje vodstveno moštvo pritegnil bivša znanca od Renaulta in Nissana. Eden je Emmanuel Delay (prej Nissan), ki bo vodil indijsko-pacifiško regionalno organizacijo. Od Alstoma za vodjo dobave in produkcije prihaja Yann Vincent, ki je pred tem 27 let delal v Renaultu in bil tudi prvi mož ruskega Vaz.

Nova struktura bo začela delovati 1. septembra.

Šef PSA Tavares bo poskušal ohraniti drugo mesto podjetja med evropskimi avtomobilskimi izdelovalci. Po podatkih združenja evropskih izdelovalcev (ACEA) je v letošnjih prvih petih mesecih še naprej na vrhu skupina Volkswagen z 1,4 milijona prodanimi avtomobili pred PSA s 619.000 prodanimi primerki. Tretji je Renault s 519.000 prodanimi avtomobili. A PSA je v škripcih zato, ker se je njihova letošnja prodaja v Evropi povečala zgolj za šest odstotkov, njihov največji tekmec in francoski sosed pa je prodajo (predvsem na račun rasti Dacie) dvignil za 18 odstotkov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri