Čas na Racelandu: Nissan Juke Nismo RS

S poskočnim Jukom smo odšli na krško stezo, da vidimo, ali sta togo podvozje in prednji diferencial z delno zaporo vredno imena Nismo RS.

23. 6. 2015

Na testu smo imeli različico z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in prednjim pogonom, saj lahko na ceniku dobite tudi štirikolesno gnano različico z menjalnikom M-CVT. Toda štiri krat štiri stane okrog 3.500 evrov več.

Ne glede na to, da sta bili gnani zgolj prednji kolesi, se je 218-'konjski' Juke Nismo RS kar dobro odrezal na dirkališču. Še vedno je namreč kar visok avtomobil, zato njegova lega ni najoptimalnejša, je pa za boljšo trakcijo poskrbela klasična mehanska delna zapora diferenciala. S časom minute in dveh stotink sekunde je za slabo sekundo prehitel brata z imenom Nissan Juke Nismo, kar je bilo dovolj za trenutno skupno 55. mesto. Več o lestvici najhitrejših testnih avtomobilov pa dobite na tej povezavi.