Clia z zvenečim dodatkom Trophy smo peljali tja, kjer se najbolje počuti: na dirkališče. Na zaviti stezi krškega Racelanda je (pričakovano) dosegel izvrsten čas: 57 sekund in 59 stotink.
S tem časom se je uvrstil na odlično 15. mesto v skupni razvrstitvi vseh športnih avtomobilov, ki smo jih do sedaj tam preskusili, in pustil zadaj tudi veliko močnejše zverine (za več kliknite na povezavo spodaj). V čem se RS 220 EDC Trophy loči od klasičnega RS-a?
Kot že ime pove, ima močnejši motor (220 'konjev') in nekaj več navora, prestavljanje dvosklopčnega menjalnika EDC je kar 30-odstotkov bolj učinkovito (beri: krajše), podvozje je bolj togo (spredaj je nižje za 20 mm, zadaj za 10) in na 18-palčnih platiščih ima obute zmogljive gume Michelin Pilot Super Sport. Skratka, zabava na dirkališču zagotovljena! (AMr)
Če vas zanima, katere tekmece in druge športne avtomobile je premagal, si poglejte tule.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"