Na ameriškem salonu v Detroitu so predstavili novo Chevrolet Corvette. O všečni ali manj privlačni obliki se lahko pogovarjamo, ob 335 kilovatih (ali bolj domačih 450 'konjih") pa bi verjetno vsi utihnili.
O novi obliki zunanjosti in notranjosti, kjer so uporabili tudi aluminij in ogljikova vlakna, si sami ustvarite vtis, povsem drugo pa so tehnični podatki. Ti navdušijo. Pod aerodinamično zaobljenimi karoserijskimi potezami se skriva nova, za 45 kilogramov lažja in 57 odstotkov bolj toga osnovna aluminijasta konstrukcija, ki ima z dodelanim 6,2-litrskim motor V8 kar precej dela. Le-ta se lahko pohvali z neposrednim vbrizgom goriva, spremenljivim odpiranjem ventilov in novejšo motorno elektroniko, ki omogoča boljše zgorevanje, kot pravi pristaši motorjev velikih prostornin pa se pri Chevroletu niso odločili za zmanjšanje gibne prostornine (downsizing). Zanimivo, pri umirjeni (varčni) vožnji lahko motor deluje tudi kot štirivaljnik, poln plin pa seveda hipoma zbudi še štiri sosedne bate. Zvok, pravijo, ostaja takšen, da se vam bodo kocine postavile pokoncu.
Za prenos do zadnjih koles lahko izbirate med sedemstopenjskim ročnim menjalnikom ali šeststopenjskim samodejnežem, za bolj zahtevne pa pri različici Z51 ponujajo še elektronsko delno zaporo diferenciala (eLSD). Za dobro počutje poskrbi elektromehanski servovolan, razporeditev mase avtomobila v razmerju 50 : 50 za odlično lego, zgodovina iz šestdesetih let prejšnjega tisočletja (ta je namreč že sedma generacija!) pa za status zvezdnika.
Aljoša Mrak
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj