Nov pogonski sklop pa še zdaleč ni edina novost.
Aktualna generacija Chevrolet Corvette velja za najbolj kontroverzno doslej. Kot prva v zgodovini namreč ponuja sredinsko nameščen motor, postavljen za voznika, s čimer še nekoliko bolj odkrito konkurira Ferrariju in Lamborghiniju. A kljub temu da so Američani s tem 'zavrgli' koncept, ki se je obdržal več kot šest desetletij in pol, kupcev to ne moti, saj je avtomobil prava uspešnica, podjetje pa preprosto ne more zadostiti povpraševanju. Vseeno pa so šli še korak naprej, ko je govora o kontroverznih odločitvah.
Letos Corvette sicer praznuje 70. rojstni dan, ki so se ga pri Chevroletu odločili obeležiti s prvo elektrificirano izvedbo Corvette. Ne, ne gre za izključno električno izvedbo vozila, pod motornim pokrovom bo glavno vlogo pogona še vedno opravljal 6,2-litrski osemvaljnik LT2 z močjo 495 'konjev' ali 364 kilovatov. Pri tem pa mu bo družbo delal elektromotor z močjo 117 kilovatov, zaradi česar bo avtomobil nosil ime e-Ray (namesto Stingray).
Dodatna električna pomoč bo prinesla kar precej (pozitivnih) sprememb. Ob večji skupni moči (sistemska moč bo znašala 655 'konjev' ali 471 kilovatov) bo e-Ray tudi prva Corvetta, ki bo ponujala štirikolesni pogon, saj bo elektromotor postavljen na sprednjo kolesno moč. V praksi bo tako ponujal boljšo vodljivost, pa tudi boljše pospeške. Do 100 kilometrov na uro bo avtomobil pospešil v le 2,5 sekunde, s četrt milje ali 402 metroma pa bo opravil v 10,5 sekunde.
Preberite še: Imamo slovenski avto leta 2023! Laskavi naslov je osvojil ...
Elektromotor bo sicer povezan z baterijo zmogljivosti 1,9 kilovatne ure, ki bo omogočala nekaj kilometrov električne avtonomije pri hitrosti do 72 kilometrov na uro. Sicer pa bo e-Ray ob nekaterih karoserijskih spremembah (kot so tri nove barve, črni zaključki izpušnih cevi in podobno) deležen tudi serijskega prilagodljivega vzmetenja Magnetic Ride Control 4.0, serijskih keramičnih zavor proizvajalca Brembo, skoraj 10 centimetrov širše karoserije in številnih asistenčnih sistemov.
Tako opremljeno Corvetto bo sicer Chevrolet prvim kupcem ponudil z modelnim letom 2024, kar pomeni, da bodo morali nanj še nekoliko počakati. Pa tudi do denarnice ne bo pretirano nežen. 104.295 dolarjev bo treba odšteti za kupejevsko različico, še dodatnih sedem tisočakov za izvedbo s pomično streho. Govorimo seveda o osnovnih cenah, kar pa je še vedno mnogo manj, kot bi bilo treba odšteti za konkurente italijanskega porekla.