To se ni zgodilo prvič, pa tudi zadnjič najbrž ne. Gre pa celoten večmilijonski znesek v dobrodelne namene.
Pravice za prvi serijski primerek modela Chevrolet Corvette ZR1 so bile prodane na dražbi Barrett-Jackson v Scottsdaleu v Arizoni. Zmagovalni dražitelj, ameriški poslovnež in lastnik NASCAR moštva Rick Hendrick, je za ekskluzivne pravice odštel 3,7 milijona dolarjev, kar je najvišja znana cena, kadarkoli plačana za Corvette. Ves znesek bo namenjen Ameriškemu Rdečemu križu.
Corvette ZR1 prinaša zmogljivosti, ki avtomobil približujejo hiperavtomobilom. Srce tega modela je novi 5,5-litrski V8 motor z dvojnim turbopolnilnikom, ki razvije kar 793 kilovatov moči (1.064 KM). To omogoča, da ZR1 pospeši od 0 do 100 km/h v 2,3 sekunde, četrt milje prevozi v manj kot 10 sekundah, njegova najvišja hitrost pa znaša 375 km/h.
ZR1 se od ostalih modelov Corvette razlikuje tudi po edinstveni zasnovi zadnjega dela, ki vključuje deljeno zadnje okno – poklon Corvette iz leta 1963. Aerodinamični paket ZTK, ki je na voljo kot dodatna oprema, pa poveča vertikalno potisno silo na kar 544 kg, kar izboljša stabilnost pri visokih hitrostih.
Rekordna prodaja v imenu dobrodelnosti
Prodaja prvega serijskega primerka na dražbi ni presenečenje za Chevrolet, saj to prakso izvajajo že več let. ZR1 s številko šasije (VIN) 001 je dosegel rekordno ceno, ki je presegla dosedanji rekord 3,6 milijona dolarjev, dosežen leta 2022 za prvi primerek Corvette Z06. V zadnjih letih je Chevrolet na dražbah Barrett-Jackson s prodajo modelov Corvette C8 zbral skupno že 12,9 milijona dolarjev za dobrodelne namene.
Rick Hendrick, znan po pogostem sodelovanju na dobrodelnih dražbah, bo imel tudi možnost konfiguracije svojega novega vozila po lastnih željah, saj avtomobil še ni bil izdelan. Osnovna cena modela ZR1 znaša 174.995 dolarjev, kar pomeni, da je Hendrickova ponudba presegla to vrednost za kar 21-krat.
Čeprav je ZR1 trenutno vrhunec serije C8, krožijo govorice, da Chevrolet razvija še močnejšo različico, ki bi lahko nosila ime Zora. Ta naj bi vključevala spredaj nameščen elektromotor za dodatno moč in zmogljivost, vendar uradne potrditve o tej različici še ni.
Novo na Metroplay: "Treba je poznati žalost, nesrečo in poraz, da lahko ceniš vse te uspehe" | SIDDHARTA INTIMNO