Chevrolet se poslavlja!

Seveda ne kot znamka - se pa GMova znamka umika z evropskega trga. Na njem bodo prisotni le še do konca leta 2015.

5. 12. 2013

Podpredsednik General Motorsa Steve Girsky je pojasnil, da so se za to potezo odločili zaradi nezadostne prodaje, v ozadju pa se verjetno skriva še kaj drugega. Sodobni Chevroleti si namreč platforme delijo z Oplovimi modeli. S to potezo pri GMu želijo dati več možnosti Oplu (ta ima v Evropi 6-odstotni, Chevrolet pa le 1-odstotni tržni delež), medtem ko bodo znamko Chevrolet uporabljali drugje po svetu, tudi v Rusiji. Tako se bo Opel znebil konkurenta, ki mu je bil zaradi deljenja tehnološko blizu, a malo cenejši, GMu pa se ne bo več treba ukvarjati z vprašanjem kako znamko Chevrolet v Evropi prodajno dvigniti. Hkrati Chevrolet ne bo več potreboval zelo evropskim kupcem prilagojenih vozil, kar bo znižalo stroške.

Da Chevrolet v Rusiji ostaja, ni presenetljivo, saj so tam peta najbolje prodajana znamka. V Evropi ostaja Corvette, hkrati pa bodo namesto Chevroleta pri GM pozornost in denar (poleg Opla) namenili Cadillacu, ki ga v Evropi želijo spremeniti v prestižno znamko, ki bi lahko bolje konkurirala v premium segmentih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri