Bo Chrysler spet postal družinsko podjetje? Onstran luže se nekaj dogaja ...

6. 9. 2024 | Uredništvo
Deli

Morda pa se čas za Chrysler močno zavrti nazaj ...

Legendarna ameriška znamka Chrysler je že nekaj časa del koncerna Stellantis, s tem pa je doživela tudi precej sprememb. Američani niso zadovoljni s potjo, ki jo ubira njihov ponos. Med drugim je Stellantisovo upravljanje močno zmotilo tudi potomca ustanovitelja znamke, ki je ponudil pomoč.

Preberite še:

Bo Chrysler spet postal družinsko podjetje? Onstran luže se nekaj dogaja ...
Arhiv Am

Znamko Chrysler je pred skoraj sto leti ustanovil Walter P. Chrysler in že leto kasneje, leta 1926, lansiral prvi avto. Podjetje se je skozi desetletja, ki so sledila, uspešno spopadalo z različnimi izzivi od ekonomske krize konec dvajsetih let, do druge svetovne vojne in v končni fazi je prebrodilo tudi veliko naftno krizo v sedemdesetih.

Leta 1998 se je znamka povezala z Daimlerjem v enakovrednem partnerstvu, a recesija leta 2008 je bila za Chrysler preveč. Po različnih lastniških premikih je danes del koncerna Stellantis, ki je ukinil številne modele ter filozofijo znamke obrnil v povsem novo smer.

Chrysler Pacifica

Chrysler Pacifica

Arhiv Am

Po številnih spremembah portfelja znamke se je zdaj oglasil Chryslerjev pravnuk Frank B. Rhodes, ki želi zaščititi pradedkovo zapuščino in ameriško ikono, to pa bi rad storil z nakupom znamke Chrysler. Prepričan je namreč, da Stellantis znamke ne upravlja dobro, predvsem pa ji ne posveča dovolj pozornosti.

V svojih argumentih, zakaj bi bil nakup znamke in njena vrnitev v ne le ameriške, ampak tudi družinske roke, pravilna, se opira na pomembno vlogo, ki jo je imela korporacija Chrysler v ameriški zgodovini.

Chrysler 300

Chrysler 300

Chrysler

Rhodes bi rad z nakupom znamk Chrysler, Dodge, Plymouth in Mopar ustanovil novo korporacijo Chrysler, ki bi oživila znamki Chrysler in Dodge, pri tem pa bi rad našel ravnovesje med inovativnostjo in tradicijo, kar bi vključevalo uvedbo hibridnih različic klasičnih modelov in poudarek na visoko zmogljivih modelih, hkrati pa bi razširil ponudbo dostopnih modelov.

Stellantisu ponuja priložnost za uglajen in dobičkonosen izstop iz lastništva, upa pa tudi, da bodo potencialni vlagatelji prepoznali vrednost oživetja nekdaj legendarnih znamk in njihov potencial v prihodnosti.

Prišel je v salon Kie, da bi z lažnim dokumentom kupil nov avtomobil, a namesto ključev je dobil…

Novo na Metroplay: "Praktično vse plačujem s telefonom ali uro!" | Aleš Petejan, Mastercard Slovenija