Citroën je pripravil statično predpremiero novega Citroëna C3, ki bo na slovenske ceste zapeljal decembra.
Kot pravijo, so pri nas doslej prodali nekaj manj kot 4.000 Citroënov C3 vseh generacij, ki so jih pretežno kupile voznice v starosti med 38 in 58 leti. Kupci, pri katerih opažajo precejšnjo zvestobo, so se najbolj pogosto odločili za bolje opremljene različice, starejši tudi za avtomobile zn osnovno opremo, v Sloveniji pa so povprečno dosegali 3,7-odstotni delež v razredu majhnih avtomobilov, kar pomeni prodajo okrog 39 avtomobilov na mesec.
Z novim C3 bi radi prodajni delež dvignili na 10 odstotkov, kar bi pomenilo najmanj 60 avtomobilov na mesec za fizične stranke in okrog 90 skupaj, to pa bi radi dosegli predvsem tako, da bi k nakupu pritegnili tudi mlajše kupce in moško populacijo.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?