Citroën C4 Cactus z lepo popotnico v finalu COTY

6. 2. 2015
Deli

Citroën C4 Cactus se je morda za koga malce presenetljivo uvrstil med sedem finalistov za evropski avto leta, a kot so na srečanju s člani žirije dejali vodilni pri Citroënu, to ni naključje.

V avto so vložili veliko energije, predvsem pa znanja in želje narediti nekaj drugačnega. Pri Citroënu obljubljajo, da bodo tudi v prihodnje njihovi modeli drugačni in inovativni ali drugače povedano - sledili bodo filozofiji, tako oblikovni kot vsebinski, ki jo trenutno ponuja C4 Cactus.

Da je usmeritev pravilna pa zagotovo pričajo že številne nagrade, ki jih je C4 Cactus prejel. V obdobju od februarja 2014 pa do danes, ko se je zanj odločilo že več kot 42.000 kupcev, je avto pobral že kar 22 mednarodnih nagrad, med njimi tudi: zvezda oblikovanja, ki jo podeljuje Observeur du Design v Franciji, nagrada za oblikovanje francoske revije Automobile Magazine, zlati volan revij AutoBild v Bolgariji in na Slovaškem, nagrada Red dot in nagrada spletnega mesta Autoscout24.com v Nemčiji, nagrada Gear of the year revije Wired Magazine v Angliji, najboljši crossover leta 2014 v Angliji med nagradami Next green car awards, avtomobil leta 2015 v Španiji ter na Danskem in Hrvaškem, nagrada Coche Elle 2015 revije Elle v Španiji, velika nagrada v kategoriji Start v Avstriji družinski avto leta v Belgiji ter nedavno še nagrado za najlepšo notranjost na 30.mednarodnem avtomobilskem festivalu.

Zelo pa so pri Citroënu ponosni, da je žirija za evropski avto leta (COTY) Citroën C4 Cactus izbrala med 7 finalistov za evropski avtomobil leta 2015. C4 Cactus je pritegnil pozornost 58 novinarjev iz žirije, ki so ga izbrali v konkurenci 31 modelov. Podelitev te nagrade bo na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi marca 2015. Ta uvrstitev med finaliste pozdravlja inovativen pristop in drzne oblikovalske odločitve, s katerimi se ponaša ta nov avtomobil. Pri Citroënu so prepričani, da je C4 Cactus žirijo prepričal s svojim oblikovanjem, udobjem, praktičnim in uporabnim značajem ter uporabno tehnologijo, kar so tudi elementi, ki definirajo njihovo tržno znamko.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja