Citroën C4 Picasso je tretji po vrsti

Če je C8 najdaljši (4, 72 metra), je sedemsedežni Grand C4 Picasso drugi največji (dolžina 4, 59 m), povsem nov petsedežni C4 Picasso pa je tretji (4, 47 m). Za tiste, ki že imate doma Xsaro Picasso, naj povemo, da je C4 Picasso za 20 centimetrov daljši.

Citroën C4 Picasso je tretji po vrsti (foto: Citroën) Citroën
3. 3. 2007

In to se pozna. Pozna se pri prostornosti v drugi vrsti sedežev, pa tudi v prtljažniku. Pod polico prtljažnega prostora lahko namreč stlačimo kar 500 litrov prtljage, če pa izkoristimo ves razpoložljiv prostor za prednjima sedežema pa kar 1734 litrov.

Značilnost prednjega dela C4 Picasso je ogromno steklenih površin (Visiospace), na zadnjem (deloma ukrivljenem) delu pa kraljujeta dve ogromni luči. Paketi opreme bodo štirje (X, SX, Confort in Exclusive), v Sloveniji pa bodo ponujali štiri motorje in tri menjalnike. Osnovni bencinski motor je 1.8 16V (92 kW/127 KM, ročni petstopenjski menjalnik), za zahtevnejše pa pri Citroënu ponujajo dvolitrskega 16V (103 kW/143 KM), ki je na voljo z robotiziranim 6-stopenjskim ročnim menjalnikom ali 4-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Za ljubitelje dizlov pa ponujajo dva turbodizelska motorja HDi, oba opremljena s filtrom trdih delcev. Prvega razganja z 80 kW/110 KM, povezan pa je s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom oziroma 6-stopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom, drugega pa kar s 100 kW/138 KM, ki je dopolnjen s 6-stopenjskim robotiziranim ročnim menjalnikom ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Bencinske različice bodo od 19.570 do 28.530 evrov, medtem ko bodo turbodizelske malce dražje, od 22.120 do 31.370 evrov. Citroën C4 Picasso bodo začeli prodajati 9. marca, vsi avtomobili pa bodo imeli že serijsko 7 varnostnih blazin, ABS, ESP, tempomat, električno pomični in ogrevani vzvratni ogledali ter električno pomični prednjih stekel, šele pri opremi SX pa je na voljo tudi ročna klimatska naprava in radio.

Kako se novi C4 Picasso vozi, pa lahko že preberete v novem Avto magazinu.

Foto: Citroën