Pri Citroënu so predstavili novega C5. Od predhodnika je podedoval le ime, zato lahko upravičeno pričakujemo večje zanimanje za bolj všečnega naslednika.
Nova oblika, novo poslanstvo, bi lahko dejali za novega C5. Karoserija je bolj konvencionalna, kot smo navajeni pri omenjenem francoskem izdelovalcu avtomobilov, in predvsem prikupnejša, zato so prvi odzivi potencialnih kupcev zelo spodbudni. Če primerjamo novega in starega C5, je novinec daljši (za 34 mm), širši (za 80 mm), ima daljšo medosno razdaljo (za 65 mm), hkrati pa je tudi nižji (za 17 mm). Za tradicionalne Citroënove kupce, ki prisegajo na vrhunsko udobje, so ponudili podvozje Hydractive III plus, medtem ko imajo za neverne Tomaže (kar zadeva sodobno tehnologijo pri podvozju) na voljo klasično. Tako lahko dobite z opremo Attraction in Dynamique prednjo premo z dvojnimi trikotnimi vodili z ločenim prednjim sornikom in zadnjo večvodilno premo, pri bolje založenih opremah Confort in Exclusive pa hidravlično podvozje.
Zaradi oblike in boljše izbire so pri Citroënu lahko upravičeno optimistični glede prodaje ? že letos želijo prodati 300 vozil (60 odstotkov limuzin in 40 odstotkov različic Tourer), prihodnje leto pa kar 500. Motorji so štirje turbodizelski (1.6 HDi 110, 2.0 HDi 138, 2.2 HDi 173 in 2.7 HDi V6 208) in dva bencinska (1.8i 127 in 2.0i 143). Cene za bencinske limuzine se gibajo med 21.700 (Attraction 1.8i) in 28.000 evri (Exclusive 2.0i), za turbodizelske limuzine pa boste morali odšteti od 22.800 (Attraction 1.6 HDi) do 37.800 evrov (Exclusive 2.7 HDi V6 FAP Aut.). Za družinsko naravnanega Tourerja prištejte še tisočaka več. (AM)
Foto: Citroën