Citroën se je na avtomobilski salon v Parizu pripavil s študijo razkošne limuzine, ki nastopa pod geslom " Bodi drugačen in se dobro počuti " (Be Different, Feel Good).
Citroen je skoraj pet metrov dolgi in dva metra široki a le 1,37 metra visoki študiji namenil – kot pravijo Francozi – nestandardno silhueto, ki je prilagojena vsem svetovnim trgom in s katero bo utemeljil svojo strategijo nastopa v višjem avtomobilskem razredu. Z vsemi mogočimi elektronskimi dodatki napolnjena kombilimuzina naj bi bila nekaj posebnega tudi zaradi biserno zelene barve z imenom "Mizuiro", ki simbolizira sodobnost.
Citroën CXPERIENCE poganja hibridni sklop s skupno močjo do 300 'konj', ki ga tvorita bencinski motor z močjo od 150 do 200 'konj' in elektromotor z močjo 80 kilovatov. Možnih je do 60 kilometrov električne vožnje.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji