Citroën CXPERIENCE za pariško vrnitev v višji razred

Citroën se je na avtomobilski salon v Parizu pripavil s študijo razkošne limuzine, ki nastopa pod geslom " Bodi drugačen in se dobro počuti " (Be Different, Feel Good).

Citroën CXPERIENCE za pariško vrnitev v višji razred (foto: Citroën) Citroën
29. 8. 2016

Citroen je skoraj pet metrov dolgi in dva metra široki a le 1,37 metra visoki študiji namenil – kot pravijo Francozi – nestandardno silhueto, ki je prilagojena vsem svetovnim trgom in s katero bo utemeljil svojo strategijo nastopa v višjem avtomobilskem razredu. Z vsemi mogočimi elektronskimi dodatki napolnjena kombilimuzina naj bi bila nekaj posebnega tudi zaradi biserno zelene barve z imenom "Mizuiro", ki simbolizira sodobnost.

Citroën CXPERIENCE poganja hibridni sklop s skupno močjo do 300 'konj', ki ga tvorita bencinski motor z močjo od 150 do 200 'konj' in elektromotor z močjo 80 kilovatov. Možnih je do 60 kilometrov električne vožnje.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri