Citroën DS4

22. 9. 2010
Deli

Družina DS bo v Parizu dobila novega člana v novem DS4. Po višini nekoliko SUV-ovski, po opremljenosti in videzu pa premium izdelek Citroëna je zgrajen na temeljih povsem novega Citroëna C4, stilsko pa po vzoru razmerja med C3 in DS3 dodelan do te mere, da je pravzaprav samosvoj izdelek.

DS4 noče biti klasik, noče biti povsem praktičen, kar dokazujeta kupejevska strešna linija z zanimivo skritimi vratnimi kljukami in visok nakladalni rob prtljažnika. Na prvi pogled je DS4 videti kot trivratni avtomobil. Citroën napoveduje, da bo šel DS4 v prodajne salone v drugem četrtletju prihodnjega leta. Dolg je 4, 27 metra, širok 1, 81 metra in visok 1, 53 metra. V prtljažniku je v osnovi 370 litrov prostora, kar je daleč od rekorderjev spodnjega srednjega avtomobilskega razreda, a DS4 je, kot rečeno, posebnež.

Voznikov sedež je školjkast, merilni instrumenti s kromano obrobo pa dajejo občutek, da bodo stopili iz armaturne plošče. Na otip so materiali armaturne plošče mehki, nad njimi pa je veliko panoramsko steklo. Spredaj so vzmetne noge, zadaj večvodilna prema, zavore so kolutne, spredaj hlajene. ABS in ESP sta seveda serijska, motorji pa bodo sprva dva dizla – HDi 110 (kot e-HDi) in HDi 160 – ter trije bencinski, razviti v sodelovanju z BMW-jem.

Vstopni bencinski motor bo VTi120, poznan že is sedanjega C4, sledila bosta THP 155 in popolnoma novi THP 200, ki svoje delo opravlja tudi v Peugeotovem športniku RCZ. Vsi bencinski motorji imajo gibno prostornino 1, 6 litra. Vsi so lahko opremljeni s šeststopenjskim ročnim ali z robotiziranim menjalnikom. DS4 bo prihajal s tekočih trakov francoske tovarne v Mullhousu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja