Citroën DS5

Citroën je v Šanghaju predstavil dolgo pričakovanega DS5, s katerim je polno izrazil svoj trenutni moto Créative Technologie, na voljo pa bo spomladi.

28. 5. 2011

DS5 bo kot prvi Citroënov model imel dizelski hibridni pogon HYbrid4 s skupno močjo 147 kilovatov ter povprečnimi izpusti 99 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Bo tudi neke vrste štirikolesni pogon, saj bo 120-kilovatni dvolitrski turbodizelski motor poganjal prednji kolesi, na zadnjih pa mu bosta s 27 kW pomagala elektromotorja. Za konvencionalni pogon bodo poskrbeli 1,598-litrski bencinski motor THP z močjo 115 ali 147 kW, 1,560-litrski turbodizelski motor eHDi s funkcijo Stop&Start ter 1,997-litrski turbodizelski motor HDi z ročnim ali s samodejnim menjalnikom.

Citroën je torej z DS5 nekoliko razširil navzgor svojo prestižno linijo, ki jo že tvorita DS3 in DS4. Z manjšima bratoma si deli značilnosti prednjega dela s predimenzioniranimi vstopniki zraka, veliko kromirano masko hladilnika s Citroënovim logom in LED-osvetlitvijo, samosvoj pa je s sabljastimi vstavki, ki od žarometov vodijo do vetrobranskega stekla. Markanten je tudi zadek z dvema v odbijač vgrajenima izpušnima cevema.

V slogu DS bo tudi notranjost v rdeče-beli osvetlitvi, s projekcijskim zaslonom in kupejevsko navpičnim volanskim obročem, zanimivo pa je še, da bo v nasprotju z DS3 in DS4, ki si dolžino načelno delita s C3 in C4, DS5 za dobre tri decimetre krajši od C5, a bo imel soliden prtljažnik prostornine 465 litrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri