Notranjost je zamišljena kot večnamenski prostor za počitek, igro ali delo.
Citroën je razkril konceptno vozilo ELO, ki raziskuje smer, v katero bi se lahko v prihodnje razvila majhna električna družinska in mestna vozila. ELO je zasnovan kot nekakšen mobilni bivalni prostor: zunaj ostaja kratek, z dolžino 4,10 metra, znotraj pa ponuja presenetljivo prostornost in zelo prilagodljivo razporeditev.
Gre za nadaljevanje idej, ki jih je Citroën predstavil s konceptom Oli, le da ELO poudarja predvsem praktičnost, modularnost in čim bolj preprosto uporabo. Električna zasnova je oblikovalcem omogočila sprostitev dodatnega prostora v kabini, zato je notranjost zamišljena kot večnamenski prostor za počitek, igro ali delo.
Prostorski poudarki
Osnovna postavitev predvideva štiri sedeže, voznikov pa je postavljen na sredino, kar prinaša boljšo preglednost in nekoliko nenavadno, a logično izkoriščenost prostora. Sedež se lahko obrne proti notranjosti, kar omogoča uporabo vozila kot improvizirane pisarne ali prostora za sestanke. Dva dodatna zasilna sedeža omogočata prevoz do šestih potnikov, notranjost pa se lahko, glede na potrebe, preuredi tudi v manjšo spalnico ali prostor za projekcije.
ELO se tako osredotoča na vsakdanjik uporabnika: od mestne vožnje in opravkov do kratkih izletov ali dela na terenu. Koncept želi pokazati, da lahko kompaktno električno vozilo ponudi več kot tradicionalni majhni avtomobili, predvsem pri izkoriščanju prostora.
Materiali in sodelovanja
Pri razvoju so sodelovali Decathlon in Goodyear, ki sta prispevala svoje izkušnje z odpornejšimi materiali in namenskimi tehničnimi rešitvami. Pnevmatike so tako zasnovane za širši nabor podlag, notranjost pa uporablja enostavne, a funkcionalne materiale.
Namen koncepta
Citroën z ELO ne napoveduje neposrednega serijskega modela, temveč želi preveriti odzive na drugačen pristop k majhnim električnim vozilom. Koncept namiguje na možnost ponovnega premisleka o enoprostorcih in manjših družinskih vozilih, ki so izginila iz trga, a bi v električni dobi morda znova dobila prostor, če so zasnovana dovolj učinkovito in prilagodljivo.
ELO bo prvič javno razstavljen 9. januarja na salonu v Bruslju.
Novo na Metroplay:

