Imate rajši šefico ali šefa? Sopotnico ali sopotnika? Kuharja ali kuharico?
Agenciji Sonce.net in Formitas BBDO sta na 20. Slovenskem oglaševalskem festivalu v kategoriji Internetno in mobilno oglaševanje prejeli veliko nagrado za Dvoboj spolov, spletno promocijo Citroëna C3, ki sta jo izvedli med 15. februarjem in 13. marcem lani in poskušali z njo poleg žensk za C3 navdušiti tudi moške.
Akcija, ki je poleg spletnih dejavnosti obsegala še radijske oddaje, tekmovanje v varčni vožnji in zaključni dogodek v ljubljanskem BTC, je naletela na dober odziv in dosegla odlične rezultate, saj so na spletni strani med drugim zbrali tudi 200 prijav na tekmovanje v varčni in varni vožnji, potekale pa so tudi živahne razprave med predstavniki obeh spolov.
Več na www.dvobojspolov.si.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem