AC Mobil, distributer vozil Honda na slovenskem trgu je marca pričel s prodajo novega civica Type S.
Type S, ki si s 5-vratnim modelom deli iste dinamične obrise in glavne dimenzije, prav tako pomika civicovo paleto v visokokakovostni sektor, le da v bolj športno, zabavnejšo smer, ker je namenjen, da ugaja mlajšim ljudem. Zunanjost je zato bolj samozavestna in vzmetenje prilagojeno za izrazitejše dinamične lastnosti podvozja s spremenjenimi nastavitvami vzmeti in blažilnikov ter 20 mm širšim zadnjim kolotekom.
Športno naravo civica Type S nadalje poudarja tudi izbira motorjev; poganja ga bodisi 1, 8-litrski bencinski motor ali 2, 2-litrski dizelski, oba pa razvijeta 103 kW (140 KM). Oba se povezujeta s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, bencinski lahko poleg tega tudi s 6-stopenjskim i-SHIFT (avtomatiziranim ročnim menjalnikom).
Na voljo bosta dva paketa opreme. Dolg seznam standardne opreme Type S vključuje 17-palčna lita platišča, nadzor stabilnosti vozila (VSA), klimatsko napravo, hladilni predal, stikala za avdio sistem na volanu in zračne zavese. Bolje opremljeni Type S PLUS k temu dodaja še dvoobmočno klimatsko napravo, tempomat, sprednji meglenki, sklopljivi ogledali, samodejni vklop brisalcev ter žarometov in panoramsko stekleno streho.
Reliefno oblikovane in povsem prilagojene bočne aerodinamične obrobe se proti sprednjim in zadnjim kolesom širijo navzven ter neopazno prelijejo v zaščitne obrobe blatnikov, ki jih poznamo že pri 5-vratnem modelu. Te pa se zlijejo s sprednjim in zadnjim spojlerjem ter tako zaključijo spodnji del karoserije, ki je za močnejši vizualni učinek ves v temno kovinski barvi. Globoka vstopna odprtina za zrak in 17-palčna lita platišča ter širši zadnji kolotek dajejo Type izrazito krepak, stabilen videz.
Črni sedeži Alcantara in z usnjem prevlečen volanski obroč, oboje srebrno prešito, ter aluminijski pedali določajo značaj prav tako športni notranjosti. Velike sedežne blazine dajejo varen občutek opore v ovinkih. Po zgledu drugih modelov civica je kabina osredotočena okrog edinstvene in za oči privlačne dvodelne zasnove instrumentne plošče, uvedene skupaj s 5-vratnim modelom, na kateri so bistveni podatki o vožnji kot npr. hitrost vozila prikazani v zgornjem delu, vsi drugi pa v spodnjem.
Čeprav bi kupeju podobna oblika civica lahko dala slutiti, da bo prostornost kabine skromneje odmerjena, notranjost namesto tega vseeno ponuja obilo raznovrstnosti in prostora za potnike.
Razdalja 803 mm med točkama bokov drugega za drugim sedečih potnikov na sprednjem in zadnjem sedežu prav nič ne zaostaja za avtomobili iz višjega segmenta.
Zadnji sedeži imajo tudi že znano Hondino posebnost zlaganja v eni potezi, ki v hipu pripravi raven prtljažni prostor. Pod prtljažnika je mogoče tudi spustiti niže in izkoristiti poglobitev kot dodaten prostor za odlaganje. Posoda za gorivo, ki je nameščena sredinsko pod sprednjima sedežema, namesto da bi omejevala prtljažni prostor, ima ključno vlogo pri tej domiselni izkoriščenosti prostora.
Vsi modeli Civic Type S so opremljeni z ABS, elektronsko porazdelitvijo zavorne sile in VSA. Dolg seznam naprav za pasivno varnost obsega poleg tega dvojna zateznika varnostnih pasov na obeh sprednjih sedežih in aktivna zglavnika za zaščito pred nevarnimi poškodbami tilnika. Sprednji in bočni varnostni vreči SRS za potnika na sprednjih sedežih in zračni zavesi po vsej dolžini so standardna oprema vseh modelov. Prikazovalnik na instrumentni plošči vozniku tudi kaže stanje uporabe varnostnih pasov potnikov na sprednjih in zadnjih sedežih.
Cena vozila z bencinskim motorjem s paketom opreme Type S znaša 22.250 EUR, za paket opreme Type S PLUS pa je potrebno odšteti 24.500 EUR. Dizelska različica s paketom opreme Type S je na voljo za 25.500 EUR.
Civic Type S je na voljo v sedmih barvnih različicah.
Tiskovno sporočilo AC Mobil
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj