Evropska znamka bo na voljo tudi v ZDA! Kdaj in kaj bodo ponujali?

29. 3. 2024 | Gregor Žvab
Deli

Škoda in Seat (skupaj s Cupro) sta edini dve znamki koncerna Volkswagen, ki še nista prisotni na ameriškem trgu. No, za Cupro se bo to v kratkem spremenilo ...

Kot je dejal generalni direktor Cupre Wayne Griffiths, naj bi Cupra na ameriški trg vstopila do leta 2030. Američane pa bodo poskušali prepričati z dvema električnima športnima terencema.

Cupra

Kljub temu da je aktualna generacija še vedno v prodaji, za drugo stran Atlantika načrtujejo prodajo Formentorja. Jasno, ne v obliki, v kakršni ga poznamo sedaj, temveč v drugi generaciji, ki bo povsem in izključno električna. Kot je dejal Griffiths, bo novi Formentor, ki naj bi na ceste zapeljal proti koncu desetletja, eden najpomembnejših Cuprinih izdelkov.

Formentor je najbolj prodajana Cupra

Cupra

Kako pomemben je že zdaj Formentor za športno, špansko znamko govori podatek, da predstavlja več kot polovico Cuprine prodaje, čeprav je vprašanje, ali se lahko ta trend nadaljuje tudi po popolni elektrifikaciji. Na srečo bo aktualna generacija na trgu še kar nekaj časa, saj je za prihodnji mesec predvidena tudi predstavitev prenovljenega modela.

Drugi avto, s katerim bodo skušali prepričati ameriško publiko, pa je večji, električni športni terenec, ki bo nastajal v Volkswagnovih ameriških tovarnah, vključno z Mehiko. Več podrobnosti pa za zdaj ni znanih.

Marsikje po Sloveniji sneži: kje ga bo zapadlo največ

Kopica novih modelov

Cupra

Cupra se sicer agresivno podaja na pot popolne prenove flote, saj bodo Španci v bližnji prihodnosti predstavili tri nove modele. Že junija prihaja še en športni terenec Tavascan, ki ga bodo proizvajali na Kitajskem, v drugi polovici leta Terramar, avto z ICE motorji in proizvodnjo v Audijevi tovarni na Madžarskem, konec leta 2025 pa še Raval, majhen, električni hatchback, ki si bo osnovo delil s Volkswagnom ID.2.

Pestro obdobje je torej pred Cupro. Kako jim bo uspelo na zahtevnih ameriških tleh pa bo jasno ... ja, čez kar nekaj časa.

Preberite še:

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"