Novo pri nas: Dacia Bigster - novi adut bo v prvem letu prepričal kar 500 slovenskih kupcev

16. 5. 2025 | Urša Prosenjak

Dacia Bigster je največji in najnaprednejši model romunske znamke doslej, zdaj pa se je uradno predstavil tudi slovenski javnosti.

Dacia z Bigsterjem ambiciozno vstopa v konkurenčni segment kompaktnih SUV-jev (C-segment). Novi Bigster s svojo robustno, a sodobno zasnovo, prostorno kabino ter tehnološko in cenovno dostopno ponudbo cilja na širok krog uporabnikov – tako fizičnih kot poslovnih.

Bigster je zasnovan na znani platformi CMF-B, ki si jo deli z manjšim bratom Dusterjem. A razlike v merah so občutne – Bigster v dolžino meri 4.570 mm, kar je 25 cm več kot Duster, medosna razdalja znaša 2.700 mm (+4 cm), višina pa 1.710 mm (+5 cm). S tem Bigster prinaša več notranjega prostora in izboljšano prostornost tako za potnike kot za tovor.

Dacia Bigster
Urša Prosenjak

Zunanjost Bigsterja nadaljuje Daciin robusten oblikovalski jezik, z visokim odmikom od tal (22 cm), zaščitnimi oblogami iz recikliranega materiala Starkle in možnostjo dvobarvne karoserije. Nova indigo modra barva v kombinaciji s črno streho dodatno poudarja eleganco.

V Jadranskem morju ujeli sinjega morskega psa: "Ne grem dlje od boje"

V notranjosti prevladuje funkcionalnost in prostornost. Na zadnjih sedežih je 24 cm prostora za noge, prtljažni prostor meri 667 litrov, zadnja klop pa je deljiva v razmerju 40:20:40, kar je ena pomembnejših novosti pri Dacii in močno povečuje modularnost potniške kabine in prtljažnega prostora. V ospredju so tudi digitalni merilniki, 10,1-palčni zaslon z navigacijo, dvopodročna avtomatska klimatska naprava, brezžično polnjenje telefona, panoramska streha in možnost električne nastavitve voznikovega sedeža.

daca, bigster
Dacia

Posebnost predstavlja tudi paket InNature, s katerim se Bigster spremeni v mini kamper s posteljo velikosti 190 x 130 cm, polico in prostorom za prtljago. Na voljo sta še strešni prtljažnik in šotor, ki se popolnoma prilega zadnjemu delu vozila.

Dacia Bigster
Urša Prosenjak

V Sloveniji bo Bigster na voljo s tremi različnimi elektrificiranimi pogonskimi sklopi. Vstopni različici bosta 1,2-litrski turbo trivaljnik z blago-hibridno tehnologijo in z močjo 96 kW ter enak motor v izvedbi s 103 kW ali Eco-G, ki deluje tudi na utekočinjeni plin (LPG). Obe pogonski opciji bosta na voljo z ročnim menjalnikom. Najzmogljivejši je samopolnilni hibrid, ki ga sestavljajo 1,8-litrski bencinski motor z močjo 79 kW, elektromotor z močjo 36 kW in 15-kilovatni zaganjalnik, ki skupaj proizvajajo 114 kW moči. Na voljo bo samo s samodejnim menjalnikom.

S prihodnjim letom in uvedbo novih emisijskih pravil bosta oba Daciina terenca, Bigster in Duster, deležna nekaj sprememb. Mehanski štirikolesni pogon bo pri obeh zamenjala elektrificirana različica, ki bo izboljšala učinkovitost in optimizirala porazdelitev teže.

Dacia Bigster
Urša Prosenjak

Na voljo so štirje paketi opreme: Essential, Expression, Extreme in Journey. Cena osnovne različice se začne pri 23.490 evrih, izvedba s pogonom 4x4 stane 27.190 evrov, hibridna različica pa okoli 28.000 evrov. Vsak kupec bo ob nakupu deležen 5 let brezplačnega vzdrževanja in 8 let jamstva. V prvem letu prodaje namerava Dacia v Sloveniji prodati 500 Bigsterjev, v naslednjih letih pa pričakujejo še večje številke.

Dacia Bigster predstavlja prelomen model za znamko – večji, prostornejši in tehnološko naprednejši od predhodnikov. Ponuja širok izbor pogonskih sklopov, med katerimi izstopajo hibridne in LPG različice, ter dovolj prostornosti in udobja za družinsko ali poslovno rabo. Njegova največja konkurenčna prednost ostaja razmerje med ceno in vsebino, s katerim bo Bigster tudi nagovarjal slovenske kupce. 

Pri tej avtomobilski znamki odštevajo do ure, ko bodo začeli z ničlo

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin in Borut Pahor v podkastu navdiha v živo na Slovenskem oglaševalskem festivalu