Novo generacijo lahko na cestah pričakujemo do leta 2027.
Eden najuspešnejših avtomobilov v Evropi, Dacia Sandero, ki je v letu 2024 postala najbolje prodajan model na stari celini, bo proti koncu leta 2027 dobil svojo povsem električno različico. To je, ob objavi prodajnih rezultatov za leto 2024, potrdil direktor Dacie Denis Le Vot. Dacia je sicer zabeležila rast prodaje za 2,7 odstotka, skupno pa prodala 676.340 vozil.
Denis Le Vot je razkril, da bo Sandero v prihodnosti ponudil »popolnoma električno rešitev«, podrobnosti o električni različici pa za zdaj ostajajo skrivnost. Prav tako pa ni niti potrdil, niti ovrgel napovedi, da bo tudi Sandero iz majhne kombilimuzine zrasel v malenkost večjega športnega terenca. Nekakšnega mini Dusterja. Električni Sandero bo sicer eden izmed več kot dveh novih modelov, ki jih Dacia načrtuje predstaviti vsako leto v naslednjem desetletju, s čimer želi znamka okrepiti svojo prisotnost v segmentu električnih vozil.
Trenutno Dacia ponuja le en povsem električni model, Spring, ki ga izdelujejo na Kitajskem. Prodaja tega modela je v Evropi leta 2024 upadla za 63 odstotkov na 22.000 avtomobilov, predvsem zaradi ukinitve subvencij za električna vozila v Franciji in uvedbe novih carin na Kitajsko proizvedena vozila v Evropski uniji.
Dacia bo verjetno sledila Renaultovi strategiji uporabe že amortiziranih tehnologij znotraj skupine, kar ji omogoča, da ohranja konkurenčne cene. Električni Sandero bi tako lahko temeljil na platformi AmpR Small, ki je osnova za Renault 5 in prihajajočega Renault 4.
Medtem ko Renaultova znamka ponuja širok nabor hibridnih in električnih vozil, je Dacia bolj osredotočena na motorje z notranjim zgorevanjem (ICE). To pomeni, da so povprečne emisije CO2 pri Dacii višje, kar bo za Renault Group ključnega pomena pri doseganju strožjih evropskih emisijskih ciljev za leto 2025.
Le Vot je napovedal, da bo celotna paleta Daciinih vozil postopoma hibridizirana. Med drugim bo novi Bigster opremljen s 155-konjskim hibridnim pogonom in blagim hibridom z 48-voltnim sistemom. Obenem bo Dacia do konca leta 2025 predstavila hibridni štirikolesni pogon z električnim motorjem na zadnji osi tako za Dusterja kot za Bigsterja.
Hibridni pogoni že zdaj predstavljajo pomemben delež Daciine prodaje. Hibridne različice predstavljajo 30 odstotkov prodaje modela Duster in 25 odstotkov modela Jogger, Le Vot pa pričakuje še večji uspeh pri Bigsterju. Ta rast je posledica privabljanja kupcev iz višjih segmentov in drugih uveljavljenih znamk.