Poleg Sandera in Sandera Stepway je Dacia osvežila tudi Joggerja in Logana.
Dacia je prenovila svoje ključne modele – Sandero, Sandero Stepway, Jogger in Logan. Spremembe so tokrat manj kozmetične in bolj usmerjene v uporabnost: več tehnologije, izboljšana povezljivost, nekaj novih motorjev ter malce sodobnejši videz.
Novi žarometi in robustnejša drža
Prenovljeni modeli prvič nosijo nov svetlobni podpis v obliki obrnjene črke T, ki združuje žaromete in masko v enoten, bolj prepoznaven sprednji del. Oblikovno so vozila nekoliko robustnejša, z manj bleščavimi dodatki in bolj preprosto izvedbo odbijačev.
Pri modelih Sandero Stepway in Jogger je Dacia uporabila material Starkle®, ki vsebuje 20 odstotkov reciklirane plastike in ni lakiran, kar pomeni manjši okoljski odtis in več odpornosti proti praskam. V ponudbi so nova platišča, nekaj novih barv (vključno z jantarno rumeno) ter antena v obliki plavuti.
Preprostejša, a sodobna notranjost
V notranjosti so spremembe diskretne, a opazne. Zračniki posnemajo novi svetlobni podpis, materiali so nekoliko kakovostnejši, prevleke pa trpežnejše.
V različicah Journey so sedeži oblečeni v modri denim, pri Extreme pa ostajajo pralne obloge in gumijasta tla – namenjene tistim, ki z avtom dejansko gredo v naravo.
Pomembnejši je nov 25-centimetrski zaslon multimedijskega sistema, ki podpira brezžično povezavo Apple CarPlay in Android Auto, ter digitalna instrumentna plošča. Dodan je tudi brezžični polnilnik za telefon.
Ostaja sistem YouClip, ki omogoča pritrjevanje drobnih dodatkov, kot so držala za telefon ali torbice.
Novi pogonski sklopi: več moči, več izbire
Največja tehnična novost je hibridni pogon Hybrid 155, ki združuje 1,8-litrski bencinski motor z močjo 81 kilovatov (109 KM) in električni motor s 37 kilovati (50 KM). Skupna moč znaša 114 kilovatov (155 KM).
Pogon bo sprva na voljo pri modelu Jogger, kasneje pa še pri Sandero Stepwayu. Po podatkih znamke omogoča do 80 odstotkov mestne vožnje na elektriko in približno 10 odstotkov manjšo porabo goriva v primerjavi s prejšnjo izvedbo.
Druga novost je motor Eco-G 120, 1,2-litrski trivaljnik na avtoplin (LPG) z močjo 88 kilovatov (120 KM), ki je zdaj prvič na voljo tudi s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.
Plinska posoda je večja, zato se je doseg povečal na približno 1.590 kilometrov (kombinacija bencina in plina).
Osnovni bencinski motor TCe 100 ima po novem 75 kilovatov (100 KM) in ostaja povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Več varnostne in digitalne opreme
Kupci lahko izbirajo med tremi multimedijskimi sistemi – Media Control, Media Display in Media Nav Live, slednji z vgrajeno navigacijo in osemletnim brezplačnim posodabljanjem zemljevidov.
Med novo opremo so samodejna žarometa, kamera s pogledom iz ptičje perspektive in zložljiva zunanja ogledala, združena v paket “Driving”.
Na seznamu asistenčnih sistemov so zdaj še samodejno zaviranje v sili ter opozorilo na voznikovo nepozornost, ki izpolnjujeta nove evropske varnostne zahteve.
Ostajajo zvesti bistvu
Pri Dacii se s prenovo niso odločili za drastične spremembe. V središču ostaja isto načelo – preprost, uporaben in cenovno dostopen avtomobil.
Sandero je že sedem let najbolje prodajani avto zasebnim kupcem v Evropi, Jogger pa eden redkih družinskih modelov, ki združuje prostornost in ugodno ceno.
Čeprav so zdaj videti sodobnejši in ponujajo več tehnologije, ostajajo novi modeli Dacia še naprej tam, kjer so najmočnejši – pri razmerju med ceno in uporabnostjo, ki je v razredu še vedno težko dosegljivo.