Romunska Dacia je postala v zadnjih letih prava mala avtomobilska velesila. Podjetje, ki je leta 1968 začelo izdelovati Renaultove avtomobile pod licenčnimi pogoji (eden takšnih je bil model 1300, sorodnik Renaulta 12), je od leta 1999 povsem v Renaultovi lasti.
Za veliko govora so pri Dacii oziroma pri Renaultu poskrbeli, ko so se odločili, da za dobro ceno ponudijo svojega Logana tudi zahodni Evropi. L
Letos je na slovenski trg zapeljal še mehki terenec Duster, v prihodnosti pa lahko pričakujemo še več različnih modelov, saj se bo ponudba širila. Dacia si želi konkurirati uveljavljenim avtomobilskim imenom tudi na področju enoprostorcev, kar je seveda smiselno, saj bi Romuni lahko uporabili tehniko starejše generacije Renaultovega Modusa in Scenica.
Prvi bi konkuriral Škodinemu Roomsterju, drugi bi pomenil cenovno zelo zanimivo alternativo drugim novim konkurentom. V poštev pridejo 1, 6-litrski bencinski in 1, 5-litrski turbodizelski motorji, v notranjosti ne bo presežkov, bo pa vse nujno. Tehnika bo vključevala tudi elektronski stabilizacijski sistem ESP. Sistem sedežev bo klasičen, brez sladkorčkov, kot smo jih vajeni pri sodobnih, a dražjih enoprostorcih, katerih sedeže je mogoče zložiti v ravno dno.
Prihod Dacijinih enoprostorcev na trg s tehničnega stališča in vidika uporabnosti ne bo prinesel nič novega, se pa obeta cenovna osvežitev, novi enoprostorci pa bodo postali cenovno bolj dostopni.
Ilustracija: Bojan Perko
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj