Daimler je svojemu križancu GLC namenil prenovo, ki se kaže predvsem v oblikovnih spremembah, novih tehnologijah, povezljivosti in izboljšanem infozabavnem sistemu.
Zunanjost GLC-ja je dobila bolj športen nastop, ki ga poudarja precej kromiranih elementov, ki jih najdemo na celotnem avtomobilu. Sprednji del s serijskimi LED-žarometi in močno razčlenjena maska pripomoreta k dinamičnemu videzu sprednjega dela, k naboru lakov pa so dodali grafitno sivega. Tudi zadaj za svetlobni odtis skrbijo LED-svetilke ter osvežen odbijač in izpušne cevi.
V notranjosti je osvežen multifuncijski volan na voljo v dveh različicah, drsna ploščica na armaturni plošči pa olajša upravljanje infozabavnega sistema. Njena površina ne posreduje le haptičnega, ampak tudi zvočni odziv. GLC je od novejših Mercedesov prevzel uporabniški vmesnik MBUX, ki ga je mogoče upravljati s kretnjami ali govorno, posreduje pa video v obogateni resničnosti, ki olajša predvsem orientacijo. Vozniku pomagajo izpopolnjeni asistenčni sistemi z elementi avtomatizirane vožnje.
Pod motornim pokrovom se skrivajo bencinski in dizelski štirivaljniki nove generacije. Za zdaj bodo to dva turbodizelska motorja z močmi 194 in 245 'konjev' ter 258-'konjski' turbobencinski motor, ki mu bo k večji gospodarnosti pomagala elektrika z napetostjo 48 voltov.
Novo na Metroplay: Gojmir Lešnjak - Gojc o svoji dolgi in bogati karieri