Tako za tretjo generacijo Lancie Delte trdijo pri slovenskem uvozniku, ki je pričel prodajati ta novi model. Lancia je z Delto dobila nov zagon, ki ga je po 102 letih zgodovine po mnenju mnogih vredna.
Nova Delta sicer spada v spodnji srednji razred, a se mersko zunaj in še posebej znotraj spogleduje z za številko večjim razredom.
Zanjo je že na voljo pet motorjev; dva sta turbobencinska (oba 1, 4-litrska), trije pa turbodizli: 1.6, (novi) 2.0 in 1.9 TwinTurbo. Samodejni menjalnik Selectronic je na voljo v kombinaciji z motorjem 1.6 Multijet, doplačilo zanj pa je 1.200 evrov.
Delta se lahko brez zadržka pohvali s sodobno tehnologijo in z bogato opremo, saj že v osnovnem paketu med drugim kupec dobi šest varnostnih blazin, ESP, deljivo samodejno klimatsko napravo, parkirna tipala zadaj in lahka platišča. Na voljo je 12 zunanjih barv in številne notranje barvne kombinacije, najcenejša Delta (1.4 T-Jet 120 Argento) pa stane 18.790 evrov. Najdražja je 1.9 TwinTurbo Multijet Platino: 27.590 evrov. (VK)