Na omenjeno cesto so čakali kar 60 let!
Direkcija RS za infrastrukturo bo za projekt zagotovila 9,4 milijona evrov, preostanek bosta pokrili sodelujoči dolenjski občini. Občina Mirna nekaj manj kot 540.000 evrov, pri čemer je do zdaj vložila 330.000 evrov, sosednja Občina Šentrupert pa 21.000 evrov.
Gradnjo so razdelili na tri etape. Vsa dela naj bi končali do konca leta 2024. Promet naj bi po mirnski obvoznici stekel v prvi polovici leta 2025, je mirnski župan Dušan Skerbiš povedal ob podpisu izvajalske pogodbe konec septembra.
Gre sicer za sodobno urejeno cesto v skupni dolžini približno 1,85 kilometra, katere krajši, 450-metrski odsek, bo segel v sosednjo Občino Šentrupert. Cesta z robnima pasovoma in bankinama bo široka 8,5 metra, ob cestišču v naselju bodo zgradili tudi pločnik.
Naložba bo obsegala tudi gradnjo treh mostov prek vodotokov Zabrščica, Sotla in Mirna ter sedem cevnih prepustov. Vožnja po mirnski obvoznici bo zunaj naselja omejena na 70 kilometrov na uro.
Skerbiš je še ocenil, da bo krajevna obvoznica v veliki meri razbremenila ozko in s prometom preobremenjeno središče Mirne s starim, stoletnim mostom, zgrajenim še za časa avstrijske cesarice Marije Terezije.
Tega sicer dnevno prevozi do 8000 vozil, od teh približno 2000 tovornjakov, ki se na tamkajšnjem ozkem cestišču težko srečujejo z drugimi vozili, je pojasnil župan in še opozoril, da so krajevno obvoznico oz. začetek njene gradnje na Mirni čakali 60 let.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del