Negativna poteza je Kitajcem prinesla veliko dobrega.
Xiaomi, najbolj znan po svojih pametnih telefonih in gospodinjskih aparatih, je letos vstopil na zasičen kitajski trg električnih vozil kot del strategije za diverzifikacijo svojega produktnega portfelja.
Odločitev Trumpove administracije, da januarja 2021 uvede sankcije proti kitajskemu podjetju Xiaomi, je bila. po besedah generalnega direktorja Leia Juna, katalizator za odločitev podjetja za izdelavo prvega električnega avtomobila, je Lei Jun povedal pred dnevi.
Na letnem dogodku v Pekingu je pojasnil, da je Xiaomi začel razmišljati o izdelavi električnega vozila po "nesreči," ko je bila v zadnjih dneh Trumpove administracije kitajska družba uvrščena na seznam sankcij ZDA.
"Prejel sem klic od prijatelja, ki mi je sporočil, da smo bili sankcionirani. To je bilo kot strela z jasnega," je dejal Lei in dodal, da je Xiaomi istega dne sklical izredno sejo upravnega odbora, kar je sprožilo hiter razvoj električnega avtomobila.
"Če ne bi bilo velikega vpliva nepričakovanih ameriških sankcij, ne bi tako nepremišljeno vstopili v zapleteno avtomobilsko industrijo," je dejal Lei, ki je na Kitajskem postal znan po svojih živahnih predstavitvah novih izdelkov v živo.
Dogodek 19. julija, na katerem je Lei podrobno opisal Xiaomijev poskus lansiranja električnega vozila, ki bi pritegnilo kupce Tesle in uveljavljenih luksuznih znamk, kot so BMW, Audi in Mercedes, je na WeChatu spremljalo več kot 1,5 milijona ljudi.
Xiaomi je izpodbijal sankcije iz leta 2021 na zveznem sodišču in dosegel preklic ukrepa, do takrat pa je Lei že začel razvoj modela SU7, športnega električnega vozila, ki spominja na Porsche in ima začetno ceno pod 28.000 evri.
Lei je povedal, da je podjetje do konca junija dostavilo več kot 25.000 avtomobilov in pričakuje, da bo do novembra doseglo cilj 100.000 vozil.
"Moram se zahvaliti nesreči pred tremi leti," je dejal glede sankcij, ki so spodbudile podjetje k diverzifikaciji zaradi skrbi, da bi škodovale njihovemu poslu s pametnimi telefoni.
Model SU7 je trenutno na voljo samo na Kitajskem. Lei je dejal, da je njegov cilj, da Xiaomi postane eden izmed petih največjih svetovnih avtomobilskih proizvajalcev.
Preberite še: