Tadej Gostinčar je ena najbolj prepoznavnih figur slovenskega driftanja. Z rezultati kljub svoji nadarjenosti sicer (še) ne izstopa, je pa zato toliko bolj viden s svojimi avtomobili in slogom vožnje.
Pred nekaj leti je tako vozil Opla "drift policije" in v lisice vklepal tiste, ki so drseli pod premajhnim kotom, ko pa je obupal nad zamudnim brušenjem gum do žic (1, 0 litrska sapica s 50 'konji' drugače pač ne gre počez), si je omislil BMW-ja, ki mu je, stari ljubezni v čast seveda, obesil Oplov znak.
Od tedaj je preteklo že kar nekaj litrov goriva, in Gostinčar, ki ga nekateri poznajo kot Gostilničarja, čeprav v beznice zahaja sila redko, je postal eden tekmecem najbolj neugodnih voznikov v pokalu. Tako so si nekateri kar oddahnili, ko se mu je pred dnevi pokvaril diferencial 4.27, a ne skrbite, Gusti se bo v nedeljo na 'startni rampi' zagotovo pojavil, saj prav zdaj (dan pred tekmo) do komolcev v masti vneto lovi zobnike po svoji delavnici.
Pravi, da cilja na uvrstitev med najboljše tri, na tej poti pa se želi pomeriti s Toyoto AE86, ki jo upravlja konstantni hrvaški adut Marko Đurić, in mu pokazati, da dva dodatna valja v njegovem Bavarcu goriva ne pijeta po nepotrebnem. "Gjuro, jutri bom jaz tvoja senca! ", sporoča Gostinčar. Bomo videli.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere