Luka-Marko Grošelj in Peter Žvan sta v Avstriji vnovič navdušila zbrano občinstvo med katerim je bilo tudi precej slovenskih navijačev.
LMG je z natančnimi, agresivnimi in hitrimi drsenji na drugi tekmi avstrijskega drift prvenstva DCA v štajerskem Lebringu ponovil uspeh izpred treh tednov in zmagal v "kraljevskem" razredu R2 in skupni razvrstitvi, njegov ekipni kolega Žvan pa je neustreznim prenosom diferenciala navkljub (ki jih je "kompenziral" z izbiro drugih gum in srčno vožnjo) vseeno stopil na 3. stopničko razreda R1 ter s tem obdržal skupno prvo mesto v tem razredu.
Avtomagazinovi drift ekipi se je na tekmah v tujini pridružil talentirani Nemec Markus Militzer, ki ga naši bralci (in gledalci) poznajo s tekem Avtomagazinovega drift pokala - po 3. mestu na prvi tekmi (v razredu R2) je tokrat zmagovalne stopničke zgrešil le za las. Med tekmovalci smo poleg standardnih avstrijskih adutov (spet drugouvrščeni Comandella, Sattelberger, Danzinger . . ) opazili tudi lansko hrvaško presenečenje AM drift pokala Marina Pirića, ki se je zaradi nastopa na sobotnem drift tekmovanju odpovedal celo ogledu (v živo) četrtfinalne hrvaško-turške nogometne srhljivke.
Ob glasnem spodbujanju hrvaških (in slovenskih) navijačev je Pirić s svojim "včeraj sestavljenim" BMW-jevim 328i osvojil 6. mesto v močnem razredu R2. Nekateri drifterji so na mokrem Lebringu, ki ga Avstrijci zaradi ozke in razgibane postavitve imenujejo kar Monte Carlo v koledarju DCA, gledalcem priredili pravi šov glede idealne linije drsenja, kar poleg naših mojstrov volana velja predvsem za domačega inštruktorja Aloisa Pamperja, za katerim je po njegovih besedah (in vožnji) nešteto oddrsenih lebrinških zavojev.
Na koncu velja pohvaliti organizatorje z idejnim vodjo Christophom Sojakom na čelu, saj so skozi celotno tekmovalno soboto skrbeli za brezhibno terminsko in logistično izvedbo. Prvenstvo se nadaljuje s poletno koroško tekmo, kjer se zaradi bližine Celovca spet pričakuje precej slovenskih navijačev.
Več o sami tekmi v AM št. 14.
Foto: Gašper Tršan