Če se vam naslov zdi malo skregan z logiko, naj takoj pojasnim: Petru Cimermanu je drugo mesto na zadnji dirki Avtomagazinovega Drift Pokala prineslo zmago v skupnem seštevku. Četrto zaporedno drugo mesto.
Pred zadnjima dirkama AM-jevega drift pokala je marsikdo mislil, da bi se moral zgoditi skorajda čudež, da bi Josip Žagar zapravil vodstvo, ki si ga je priboril z zasluženima zmagama na prvih dveh dirkah pokala. In še enkrat se je izkazalo, da je dirkanje zelo nepredvidljivo.
Zadnji dirki pokala sta potekali na dirkališču Raceland pri Krškem, ki se s svojo kombinacijo srednje hitrih in počasnejših ovinkov, skupaj je stezo sestavljalo kar osem ovinkov, zelo razlikuje od tehnično precej manj zahtevnih (pa čeprav včasih bolj nevarnih) stez prvih dveh dirk prvenstva. Tokrat je bilo treba biti ne le hiter in atraktiven, temveč tudi natančen, saj je že zelo majhna napaka v ovinku pomenila izgubo idealne linije tudi skozi naslednje ovinke - sodniki pa so to strogo kaznovali. Zato morda ni presenetljivo, da so se nekatera uveljavljena imena znašla slabše, v vrh pa so se prebili tudi nekateri, ki tja po dosedanjih rezultatih ne bi sodili.
Na treningih je bilo videti, da se bosta za zmago kot vselej tepla Josip Žagar in drugouvrščeni v prvenstvu Peter Cimerman (ta je svoj avto za dirko posodil še Petru Žvanu, čigar M3 je že dopoldne izdihnil) - oba sta namreč pokazala natančne vožnje. A ker je trening le trening, na dirki pa je zelo pomembna tudi psihična pripravljenost, so se stvari popoldne spremenile. Prvi je klecnil Žagar, ki nekako ni mogel ujeti enakih linij in kotov, kot mu je to uspevalo na treningih.
Skozi prvi krog in četrtfinale se je uvrstil dokaj zlahka, v polfinalu pa se mu je zataknilo. V prvi vožnji se je zavrtel, kar je pomenilo, da potrebuje za uvrstitev v finale dve dobri vožnji. Prva mu je uspela, v drugo pa ga je pred ciljem poravnalo in tako je za točko zgrešil finale. Pred njega se je poleg Cimermana in Žvana zrinil še tretji finalist, letošnji novinec Grega Ivič, ki je presenetil tudi optimiste. Čeprav se je kardan njegovega BMW-ja komajda še držal skupaj, je nabral enako število točk kot Žvan in izjemno atraktiven Nemec Reinsch.
Žvan, ki se je skozi četrtfinale sicer prebil le za las, je bil v finalu natančnejši (predvsem v drugem delu steze) od Cimermana in je zanesljivo osvojil svoj prvi AM drift pokal, Ivič pa se je mirno zadovoljil s tretjim mestom. S tem sta se v točkovanju pokala Žagar in Cimerman izenačila in jasno je bilo, da bo prvak tisti, ki bo boljši na zadnji dirki.
Četrta, finalna twindrift dirka (na njej Žvan ni nastopil, saj ni hotel še enkrat tvegati, da uniči Cimermanov avto) je s prvim presenečenjem postregla že v prvem krogu, ko je Kregar izločil do tedaj odličnega Iviča, ki se je v drugi vožnji presenetljivo zavrtel. Velik dvoboj za uvrstitev v četrtfinale sta uprizorila Alan Bošnjak in Edis Kudić, zmagovalec revialne twindrift prireditve v Logatcu. Šele po ponovitvi obeh voženj je bil boljši Kudić, saj se je Bošnjak spet zavrtel.
In ko je marsikdo že razmišljal, da bomo lahko videli dva izjemna dvoboja, najprej Žagar - Kudić v polfinalu in potem Cimerman - Žagar (ali pa Cimerman - Kudić) v finalu, je v četrtfinalu sledil šok za Hrvata: ko se je Marn v prvi vožnji zavrtel, Žagar namreč ni oddriftal do konca proge in je tako izgubil priložnost, da vožnjo dobi z 10 : 0. To se mu je maščevalo le kako minuto kasneje, ko se je (kar je pri njemu redkost) zavrtel tudi on in vožnjo (ker je Marn hladnokrvno oddriftal do konca) izgubil z 10 : 0. S tem pa je izgubil tudi dvoboj in naslov prvaka.
Kudić je nato v polfinalu Marna odpravil brez težav, v malem finalu pa ga je premagal še vedno boljši Hrvat Marino Pirić, ki je tako dokončno osvojil četrto mesto v prvenstvu. Novopečeni prvak Cimerman se je v finalu pomeril s Kudićem in prvo vožnjo zanesljivo izgubil. Priložnosti, da bi vrnil udarec, ni imel - že v naslednji vožnji je namreč odpovedal diferencial njegovega M3 in Kudić je že drugič letos stal na najvišji stopnički tekme v twindriftu. Peter Cimerman je kljub vsemu postal kralj drifta (no ja, vsaj v AM drift pokalu), Kudiću pa bomo odslej lahko rekli kralj twindrifta . .
Tretja (posamična) dirka:
1. Peter Žvan
2. Josip Žagar
3. Gregor Ivič
Četrta (twindrift) dirka:
1. Edis Kudić
2. Peter Cimerman
3. Marino Pirić
Točkovanje v prvenstvu:
1. Peter Cimerman
2. Josip Žagar
3. Peter Žvan
Dušan Lukič, Matej Grošelj
Foto: Saša Kapetanovič
Ogledate si lahko tudi krajši video