Tisti, ki že nestrpno čakate, da se začne letošnja tekmovalna drift sezona, si lahko oddahnete. V nedeljo, 27. junija (prvi termin smo morali odpovedati zaradi dežja), bomo z dirkaškega povodca spustili drifterje, željne atraktivnih in natančnih drsenj ter napetih dvobojev. Kot je to domala že v navadi, bo otvoritveni tekmovalni trak vnovič prerezal Blagomix Racing Park pri Logatcu.
Podarjamo tri drift vožnje. Več informacij: Trem uporabnikom podarjamo drift vožnjo
Na avto-moto športno sceno se po recesijsko pogojenem finančnem malodušju očitno vnovič vračajo sponzorji, ki znajo prepoznati marketinški potencial dirkanja, v našem primeru atraktivnost hitro rastoče panoge driftanja.
Že pogled na seznam prijavljenih poskrbi za nasmešek na ustih 'bencinsko gnanih' navijačev. Poleg 'stare garde' s prvakom Petrom Žvanom in njegovim najbližjim zasledovalcem Gregorjem Sedlarjem na čelu, so svojo prisotnost in borbo za najvišja mesta napovedali tudi hrvaški kolegi, ki se bodo tokrat predstavili v najširši zasedbi doslej.
Med favoriti bo vselej 'nevarni' Marino Pirić, ki je letos že odlično nastopil na tekmovanju KOE v Kragujevcu, kjer je z relativno šibkim (okoli 200 'konjev') dirkalnikom pokoril precej na papirju močnejših nasprotnikov (ustavil se je v top 6) in se tako dodobra pripravil na logaške tekmovalne izzive. Novinec na slovenskem odru je Miroslav 'mrgud' Zrnčević v atraktivnem Nissanovem Skylineu, pravem drift orožju z več kot 300 'konji'. Mrgud je svojo kakovost že dokazal na hrvaških tleh, zato lahko navijači nanj letos še kako računajo.
Podobno kot na preverjeno kakovost Marka Đurića, lani tretjeuvrščenega v AM drift pokalu, voznika, ki prisega na konstantne vožnje s Toyoto AE86 (ta je mimogrede letos še nekoliko dodelana) in vselej posega po visokih uvrstitvah. Slednjih se zelo verjetno nadeja tudi povratnik na drift sceno, Zagrebčan Josip Žagar. V nedeljo se bo predstavil s pravo drift specialko, razširjeno Toyoto AE86 z dvolitrskim turbomotorjem in več kot 300 'konji' moči. Če v svoji odsotnosti ni povsem zarjavel, bo sotekmovalcem še kako nevaren.
Slovenski vozniki na domačih tleh seveda ne želijo biti poraženi, zato so zimske urice namesto ob toplem kaminu preživljali v zvečine hladnih delavnicah, kjer jih je grela predvsem misel na izboljšane motorje, podvozja in ostalo tehniko njihovih dirkalnikov. Uroš Berdajs bo denimo napadal z BMW-jevim E36 Compactom (2, 5 litrski motor), Sedlar je presedlal kar na 'Emtrojko', Žvan pa je svojo E30 325 naučil hoditi na novo (za nadaljevanje sezone pripravlja nekaj še zmogljivejšega) in je po prvih testiranjih z novim podvozjem precej zadovoljen.
Tu ne gre pozabiti niti na stalne borce AM drift pokala, kamor sodijo recimo Kregar, Gostinčar, Čemas, Gombač, Keršič, Križman, Podboršek . . Ti imajo svojo računico, ki pelje višje od uvrstitve med 'le' najboljšo šestnajsterico. Letos bi na kakšni od tekem utegnili pozitivno presenetiti manj izkušeni, a perspektivni Šuštaršič, povratnika Ivič in Tršan, med hrvaškimi vozniki pa hitro napredujoči Skoko, Laura in Šigir.
Treningi se začnejo ob 9.00 uri, tekmovanje ob 12.30, v redkih trenutkih tišine motorjev pa bodo občinstvo zabavali DJ Krmpy, močni Slovenci in mična dekleta, ki bodo s svojimi krivuljami pomagale oprati jeklenega konjička. Dirka, ki je ne smete zamuditi! (MG)
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del