V nedeljo 1. tekma AM drift pokala 2010

22. 6. 2010
V nedeljo 1.  tekma AM drift pokala 2010

Tisti, ki že nestrpno čakate, da se začne letošnja tekmovalna drift sezona, si lahko oddahnete. V nedeljo, 27. junija (prvi termin smo morali odpovedati zaradi dežja), bomo z dirkaškega povodca spustili drifterje, željne atraktivnih in natančnih drsenj ter napetih dvobojev. Kot je to domala že v navadi, bo otvoritveni tekmovalni trak vnovič prerezal Blagomix Racing Park pri Logatcu.

Podarjamo tri drift vožnje. Več informacij: Trem uporabnikom podarjamo drift vožnjo

Na avto-moto športno sceno se po recesijsko pogojenem finančnem malodušju očitno vnovič vračajo sponzorji, ki znajo prepoznati marketinški potencial dirkanja, v našem primeru atraktivnost hitro rastoče panoge driftanja.

Že pogled na seznam prijavljenih poskrbi za nasmešek na ustih 'bencinsko gnanih' navijačev. Poleg 'stare garde' s prvakom Petrom Žvanom in njegovim najbližjim zasledovalcem Gregorjem Sedlarjem na čelu, so svojo prisotnost in borbo za najvišja mesta napovedali tudi hrvaški kolegi, ki se bodo tokrat predstavili v najširši zasedbi doslej.

Med favoriti bo vselej 'nevarni' Marino Pirić, ki je letos že odlično nastopil na tekmovanju KOE v Kragujevcu, kjer je z relativno šibkim (okoli 200 'konjev') dirkalnikom pokoril precej na papirju močnejših nasprotnikov (ustavil se je v top 6) in se tako dodobra pripravil na logaške tekmovalne izzive. Novinec na slovenskem odru je Miroslav 'mrgud' Zrnčević v atraktivnem Nissanovem Skylineu, pravem drift orožju z več kot 300 'konji'. Mrgud je svojo kakovost že dokazal na hrvaških tleh, zato lahko navijači nanj letos še kako računajo.

Pes vztrajno zakrival vtičnico, nato je lastnik izvedel, kaj je skrito v steni

Podobno kot na preverjeno kakovost Marka Đurića, lani tretjeuvrščenega v AM drift pokalu, voznika, ki prisega na konstantne vožnje s Toyoto AE86 (ta je mimogrede letos še nekoliko dodelana) in vselej posega po visokih uvrstitvah. Slednjih se zelo verjetno nadeja tudi povratnik na drift sceno, Zagrebčan Josip Žagar. V nedeljo se bo predstavil s pravo drift specialko, razširjeno Toyoto AE86 z dvolitrskim turbomotorjem in več kot 300 'konji' moči. Če v svoji odsotnosti ni povsem zarjavel, bo sotekmovalcem še kako nevaren.

Slovenski vozniki na domačih tleh seveda ne želijo biti poraženi, zato so zimske urice namesto ob toplem kaminu preživljali v zvečine hladnih delavnicah, kjer jih je grela predvsem misel na izboljšane motorje, podvozja in ostalo tehniko njihovih dirkalnikov. Uroš Berdajs bo denimo napadal z BMW-jevim E36 Compactom (2, 5 litrski motor), Sedlar je presedlal kar na 'Emtrojko', Žvan pa je svojo E30 325 naučil hoditi na novo (za nadaljevanje sezone pripravlja nekaj še zmogljivejšega) in je po prvih testiranjih z novim podvozjem precej zadovoljen.

Tu ne gre pozabiti niti na stalne borce AM drift pokala, kamor sodijo recimo Kregar, Gostinčar, Čemas, Gombač, Keršič, Križman, Podboršek . . Ti imajo svojo računico, ki pelje višje od uvrstitve med 'le' najboljšo šestnajsterico. Letos bi na kakšni od tekem utegnili pozitivno presenetiti manj izkušeni, a perspektivni Šuštaršič, povratnika Ivič in Tršan, med hrvaškimi vozniki pa hitro napredujoči Skoko, Laura in Šigir.

Treningi se začnejo ob 9.00 uri, tekmovanje ob 12.30, v redkih trenutkih tišine motorjev pa bodo občinstvo zabavali DJ Krmpy, močni Slovenci in mična dekleta, ki bodo s svojimi krivuljami pomagale oprati jeklenega konjička. Dirka, ki je ne smete zamuditi! (MG)