Državni zbor danes o sklepu, ki je marsikomu lahko zagrenil življenje

7. 2. 2023
Deli
AMZS-jeva asistenca se od asistenc zavarovalnic razlikuje v tem, da je članstvo vezano na voznika, in ne na avtomobil. Asistenčne primere pa za razliko od zavarovalnic v Sloveniji pokriva z lastno servisno mrežo. Njihov klicni center je v aprilu 2020 odgovoril na 4.200 klicev. (foto: Sta)
Sta

Odbor za infrastrukturo, okolje in prostor je danes brez razprave in brez glasu proti prikimal predlogu novele zakona o cestah, s katerim vlada odpravlja anomalijo iz zakona, ki je posebno ureditev odvoza poškodovanih ali pokvarjenih vozil na avtocestah in hitrih cestah razširila s tovornih vozil tudi na osebna vozila.

V zakonu o cestah, ki ga je DZ potrdil v začetku oktobra lani, se je s sprejetimi dopolnili poseglo v dobro delujoče in uveljavljene asistenčne storitve več kot 800.000 zavarovancev, ki teh storitev v primeru okvare ali poškodbe vozila na avtocestah ali hitrih cestah ne bi mogli več koristiti, saj bi lahko odvoz njihovega vozila opravil upravljavec ceste na javnem razpisu izbrani izvajalec odvoza vozil.

Takšno stanje popravlja predlagana novela zakona, ki jo je danes z 12 glasovi za in nobenim proti potrdil matični odbor DZ. Po njej bo posebna ureditev odstranjevanja poškodovanih ali pokvarjenih vozil na avtocestah in hitrih cestah znova veljala samo za tovorna vozila, torej vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3500 kilogramov ne glede na največjo dovoljeno maso priklopnega vozila.

DZ je moral sicer obstoječi zakon o cestah lansko jesen potrjevati dvakrat. Zaradi spornega člena o odvozu pokvarjenih in poškodovanih osebnih vozil z avtocest in hitrih cest so namreč državni svetniki na zakon izglasovali veto, DZ pa ga je vnovič potrdil po tem, ko je tedaj še državna sekretarka, danes infrastrukturna ministrica Alenka Bratušek, napovedala novelo zakona za odpravo te določbe.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?