DS Automobiles je predstavil priključnohibridizirano različico DS 7 Crossbacka, ki nosi pridevnik E-Tense 4x4 in si pogonski sklop v bistvu deli s priključnohibridnim Peugeotom 3008, ki je bil prav tako predstavljen danes.
Kot pove ime DS 7 Crossback E-Tense 4x4, priključnohibridni pogonski sklop poganja vsa štiri kolesa. Za pogon sprednjih skrbi kombinacija 147-kilovatnega turbobencinskega motorja, osemstopenjskega samodejnega menjalnika in 80-kilovatnega elektromotorja, 80-kilovatni elektromotor pa poganja tudi kolesi na zadnji premi. Skupaj razvijajo sistemsko moč 300 'konjev' in navor 450 njutonmetrov, ki zadostuje za pospeške z mesta do 100 kilometrov na uro v 6,5 sekunde.
Voznik bo lahko izbiral med štirimi načini vožnje. V načinu Zero emission bo DS 7 Crossback E-Tense 4x4 vedno speljal z elektromotorjema, način Sport bo podrejen čim večji moči, način Hybrid se bo trudil za čim manjše izpuste škodljivih snovi, način 4WD pa bo zagotavljal dober oprijem koles v vseh razmerah vožnje.
Elektromotorja se bosta napajala iz litij-ionske baterije s kapaciteto 13,2 kilovatne ure, ki bo omogočala tudi dobrih 50 kilometrov električne vožnje pri hitrostih do 135 kilometrov na uro. Polnjenje baterije bo na 6,6-kilovatnem zidnem polnilniku trajalo dobri dve uri, na osemamperskem gospodinjskem priključku pa osem ur.