Kljub temu, da platforma ponuja različne pogonske možnosti, bodo pri DS Automobiles uporabili le eno.
DS Automobiles, premijska francoska znamka koncerna Stellantis, je razkrila slike svojega novega (še zakritega) paradnega modela. Gre za SUV s kupejevsko obliko, ki kot povsem električni model obljublja doseg do 750 kilometrov. Uradno bo predstavljen prihodnje leto.
Zamenjava za DS 9
Novi električni SUV bo nadomestil limuzino DS 9, ki trenutno zaseda vrh ponudbe znamke. Model DS 9, izdelan na Kitajskem, je bil na evropskem trgu od leta 2020, vendar ni dosegel pričakovane prodaje.
Avto je zasnovan na platformi STLA Medium, ki omogoča vgradnjo tako motorjev z notranjim zgorevanjem kot električnih pogonov, kljub temu pa so pri znamki dejali, da bo novi model izključno električni. Platforma STLA Medium omogoča tudi izjemno aerodinamično zasnovo, pri čemer bo novi DS dosegel koeficient zračnega upora le 0,24.
Proizvodnja bo potekala v Stellantisovi tovarni v Melfiju v Italiji, kjer bodo na isti platformi nastajali tudi modeli drugih znamk koncerna, kot so Peugeot 3008 in 5008, Opel Grandland ter prihodnji modeli Citroëna, Jeepa in Lancie.
Časovnica novih modelov v Melfiju
Stellantis načrtuje proizvodnjo petih novih modelov v tovarni v Melfiju za evropski in bližnjevzhodni trg. Med njimi bodo, poleg zgoraj omenjenega, tudi naslednik modela DS 7, nova Lancia Gamma, najnovejša različica Jeepa Compass ter prihajajoči Oplov avtomobil.
Čeprav so italijanski sindikati oktobra 2023 napovedali začetek proizvodnje DS SUV že v letu 2024, je zdaj jasno, da bo ta zamaknjen vsaj v prvo polovico prihodnjega leta. Modela Opla in Lancie naj bi bila na voljo šele leta 2026.
Izvor znamke DS in njena prihodnost
Znamka DS je bila leta 2014 znotraj takratne skupine PSA ločena od Citroëna. Prvi samostojni model DS7 je bil predstavljen leta 2017. Vendar pa DS v zadnjem času beleži padec prodaje. Po podatkih Dataforce je bilo v prvih desetih mesecih letošnjega leta v Evropi registriranih le 31.822 vozil znamke DS, kar je 25-odstotni padec v primerjavi z lanskim letom. Limuzina DS 9 je do oktobra zabeležila le 314 registracij.
Olivier Francois, izvršni direktor znamke DS in vodja marketinga pri Stellantisu, je poudaril, da bo novi električni SUV ključen za revitalizacijo znamke. Francois, ki vodi tudi Fiat, je leta 2023 prevzel odgovornost za DS.
Novi SUV s kupejevsko zasnovo je pomemben korak za DS Automobiles, ki si prizadeva okrepiti svojo prisotnost v premijskem segmentu. S poudarkom na napredni električni tehnologiji in elegantnem oblikovanju želi znamka pritegniti kupce, ki iščejo luksuz in trajnost v enem.