Po petnajstih letih, ko je so pri AC Mobil odprli salon Honda na Baragovi cesti v Ljubljani in kasneje dodali še Mitsubishi, se jima je zdaj pridružila še tretja znamka, DS.
Glede na dodano znamko in omejen prostor prejšnje zgradbe so mesece krize korona dobro izrabili in salon povečali, tako da so lahko zdaj v prostor umestili kar vse tri znamke. Salon AC Mobila je tako zdaj odprt z novo podobo, ki ustreza vsem zahtevam blagovnih znamk.
Z reorganizacijo in prenovo prostorov so zdaj dobili 400 kvadratnih metrov razstavnih površin. Servisni sprejem za vse znamke pa so preselili v prostore poleg servisne delavnice in ga uredili tako, da ustreza vsem zahtevam.
Z majem so začeli prodajo francoske blagovne znamke DS Automobiles (premijske v lasti PSA). Skrbeli bodo tako za prodajo kot za servis te nove znamke na slovenskem trgu, ki je bila sicer doslej podznamka Citroëna. Uvoznik C-Automobili že nekaj let iskal primernega trgovca za DS. Zamisel pa so lahko uresničili, potem ko je podjetje Autocommerce prešlo v lastništvo švicarskega podjetja Emil Frey. To je tudi lastnik Citroënovega uvoznika.
Prodajni salon DS tipa 'DS Corner', kot so ga poimenovali pri francoski znamki in ponuja nekoliko omejen prikaz novosti (a hkrati popolno podporo za kupce) za zdaj deluje v okviru skupnega salona z drugima znamkama. AC Mobil je ob tem že v okviru predstavitve znamke DS najavil, da bo v začetku prihodnjega leta odprl poseben prodajni salon DS Store zgolj za avtomobile DS, za katere je tudi edini prodajalec v Sloveniji.