DS5 bo sledil Citroën C5

Na Citroënovem razstavnem prostoru v Frankfurtu smo si lahko ogledali novega Citroëna DS5, ki se s svojo bolj udobno elegantnostjo kot pa športno usmerjenostjo na samosvoj način oddaljuje od športnosti manjših modelov iz serije DS.

Citroën C5 (foto: Bojan Perko) Bojan Perko
8. 10. 2011

Vsekakor ima prostorno in udobno notranjost, poleg palete že znanih in preizkušenih bencinskih motorjev pa se pohvali tudi z dizelskim hibridnim pogonskim sklopom Hybrid 4, ki je postal že stalnica novih modelov iz koncerna PSA. Sklepamo lahko, da bo večina omenjenih dejstev veljala tudi za bolj konvencionalni model C5, iz katerega pravzaprav DS5 izhaja, čeprav so ga predstavili pred njim. To ni nič novega, saj so tudi Citroëna DS3 predstavili pred Citroënom C3.

Če lahko sklepamo po DS5, bo novi C5 opustil izrazito zglajene karoserijske linije sedanje generacije in postal bolj agresiven z izrazito srpastimi oblikami. Vsekakor lahko na sprednjem in zadnjem delu pričakujemo tudi izčrpno rabo luči LED, v notranjosti pa bi že kar pogrešali različne 'vesoljske' oblikovalske prijeme.

Podvozje naj bi bilo v osnovi sicer konvencionalno, zato pa bi lahko bilo v dražjih različicah opremljeno s hidropnevmatskim vzmetenjem, ki se mu Citroën naj ne bi kar tako rad odpovedal.

Poleg že omenjenih in večinoma znanih bencinskih in dizelskih motorjev ter hibridnega pogona bi lahko bil na voljo tudi z električnim motorjem. Kakorkoli, v skladu z napovedmi bomo morali na limuzinsko različico počakati do druge polovice leta 2013, kombijevska pa bo prišla še pol leta pozneje.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri