Kia Cee'd bo na ženevskem avtomobilskem salonu blestela s športno linijo GT Line, predvsem pa bo zanimiv njihov sedemstopenjski dvosklopčni menjalnik in litrski trivaljni motor T-GDI s kar 90 kilovati (120 'konji').
Linija GT Line, ki jo bodo ponujali za vse tri karoserijske različice (petvratni Cee'd, trivratni Procee'd in družinski Cee'd Sportswagon), bo paša za oči, čeprav bo potrebno za prave novosti pogledati pod motorni pokrov.
O opremi ne bomo izgubljali veliko besed, saj jo lahko vidite na fotografijah. Izrazitejši odbijači, dvojni zaključek izpušne cevi, večji pragovi, 17-palčna aluminijasta platišča in zadnje (ter spredaj dnevne) luči v LED-tehnologiji pritegnejo pozornost. Toda nikar ne spreglejte pravih tehničnih novosti, ki jih prinašata nov menjalnik in motor.
Najprej se omejimo na 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik. Novost bo na voljo pri različicah GT Line z 98-kilovatnim 1,6-litrskim dizelskim motorjem CRDi. DCT bo krotil največji navor do 300 Nm, kar je več kot pri 6-stopenjskem samodejnem menjalniku, ki ga bo zamenjal.
Poleg menjalnika, ki naj bi doprinesel od 5 do 7 odstotkov manjšo porabo, bo v Švici zanimiv tudi litrski trivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva (T-GDI). Motor ponuja 90 kW (120 KM) in 172 Nm največjega navora ter zagotavlja nižje emisije CO2 kot 1.6 GDI motor iz običajnem Cee'da, vendar še čaka na končno homologacijo. Le-ta bo nared do prihoda linije GT Line na trg, ki naj bi bil proti koncu leta.
Kiin turbomotor, razvit v hišnem centru za raziskave in razvoj v Namyangu (J. Koreja), prinaša sistem visokotlačnega neposrednega vbrizga goriva, napredno hlajenje motorja in integriran izpušni kolektor, ki poskrbi za nižje emisije. S tem se je začela uresničevati Kiina strategija trajnostnega zmanjševanja prostornine motorjev, saj se bo motor 1.0 T-GDI v prihodnje znašel tudi v drugih modelih.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj