'Eco:Drive' odslej na voljo tudi v Fiatu Bravo

29. 3. 2009
Deli

Po Fiatu 500 in Fiatu Grande Punto, bo odslej tudi kupcem Fiata Bravo, opremljenega s sistemom Blue&Me™, na voljo 'eco:Drive'.

Gre za aplikacijo, ki vozniku omogoča boljši vpogled v njegov stil vožnje in ponudi nasvete kako doseči nižjo porabo in nižje emisije v izpustu. Aplikacija je brezplačna in je na voljo na www.fiat.com/ecodrive.

V prvih petih mesecih si je aplikacijo na svoj računalnik naložilo približno 35.000 uporabnikov. Pri tem več kot 10.000 voznikov aplikacijo redno uporablja za spremljanje svojega načina vožnje, odlično pa je zaživela tudi spletna skupnost 'eco:Ville', v kateri se družijo vozniki, ki prisegajo na okolju prijazen način vožnje.

Gre odličen odziv med uporabniki, pa tudi za resnično zavezo k varovanju okolja: ob upoštevanju navodil 'eco:Drive' bi se lahko emisije CO2 v Evropi letno zmanjšale za več kot 700 ton, kar bi bilo dovolj energije za osem mesečno osvetlitev ulic v mestu, ki je veliko kot na primer Ženeva.

Kako deluje aplikacija? Med vožnjo 'eco:Drive' zbira informacije o načinu upravljanja z vozilom in njegovo učinkovitostjo. Vsi podatki se s pomočjo naprednega sistema Blue&Me™ beležijo na beležijo na USB ključ. Voznik po vožnji podatke prenese na svoj računalnik, si natančno ogleda porabo in emisije za vsako svojo pot (ecoIndex) in dobi navodila kako voziti okolju bolj prijazno. Zahvaljujoč nizu naprednih lekcij, lahko eko- odgovoren voznik pričakuje 15% napredek pri upravljanju svojega vozila, kar pomeni zmanjšanje emisij CO2 za 15 % in letni prihranek pri gorivu od 120 do 200 EUR.

V letu 2009 se bo uporaba aplikacije 'eco:Drive' iz vozil Fiat 500, Grande Punto in Bravo razširila na celotno paleto Fiatovih vozil, opremljenih z Blue&Me™. Uporabnost aplikacije se bo zaradi mnenj in izkušenj dosedanjih uporabnikov še izboljšala.

Aplikacija 'eco:Drive' je bila razvita na osnovi Blue&Me™, sistema ki ga je razvil FIAT Group Automobiles v sodelovanju z Microsoftom. Sistem je svojevrstno mednarodno priznanje prejel tudi s strani 500.000 kupcev, ki so v zadnjih dveh letih izbrali vozilo Skupine Fiat, opremljeno z Blue&Me™.

Foto: Fiat

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol