Ekskluzivno: Vozili smo novo VW Jetto

Jetta se pri Volkswagnu doslej ni mogla otresti oznake, da je pravzaprav Golf z nahrbtnikom. Za to je bil kriv oblikovalski pristop, ko so iz Golfa vsakokrat še zadnji trenutek (v petek popoldne? ) naredili obliko. Šesti rod Jette je povsem drugačen.

11. 8. 2010

Jetta_flv

Pravzaprav je govoriti o šestem Jettinem rodu težko, ker pri VW dolgo let tudi niso bili dosledni glede imenovanja. Ugled tega modela je bil namreč odvisen od oblikovalskega pristopa, cenili pa so ga predvsem v državah in na celinah, kjer imajo svoj pomen limuzine z izrazitim prtljažnim zadkom.

Volkswagnovi poglavitni trgi za Jetto so tako daleč stran od Evrope, v Ameriki in Aziji. Prav za ameriški trg so pri vodilni nemški znamki tudi oblikovali in skonstruirali najnovejšo Jetto.

Tudi zato bo tam najprej na prodaj, in sicer letos septembra. Šele kasneje, prihodnjo pomlad, jo bodo uvedli tudi v Evropo in Kitajsko.

Avto magazin jo je kot eden izbranih evropskih medijev imel priložnost preizkusiti na svetovni predstavitvi, jasno, v Ameriki.

Tomaž Porekar, foto: tovarna

Članek si lahko preberete v novi številki Avto magazina 17/2010, ki izide 12. avgusta.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri