Eksoti: Bugatti/Francija

S približno triletno zamudo je Bugatti potrpežljivim in dovolj zvestim potencialnim kupcem le predstavil prvi ’pravi’ primerek novega modela Veyron, za katerega že tudi sprejemajo naročila.

23. 5. 2007

Kupci bodo morali odšteti lep kupček denarja, 1, 2 milijona evrov, da bodo iz alzacijskega Molsheima prevzeli lepotca na štirih kolesih. Na površini 4, 5 krat dva metra se le malo kje zbere toliko presežnikov, kolikor jih je lahko deležen Veyron 16.4. Dvosedi avtomobil ima monokok izogljikovih vlaken in je tako samoumeven kot na primer štirikolesni pogon in sedemstopenjski menjalnik. V tem primeru s tehnologijo dveh sklopk za prestavljanje brez prekinitve prenosa moči.

Motorno moč zagotavlja 16-valjni motor s postavitvijo valjev v obliki črke W, ki ima osem litrov delovne prostornine, za dodatne ’konje’ pa poskrbijo še štiri turbopuhala. Z njimi vred motor zmore okroglega 1001 ’konja’ pri 6.000 vrtljajih, največji navor pa znaša 1.250 Nm. Skupaj z menjalnikom celoten avtomobil tehta dirkaških 620 kilogramov, kar mu – po tovarniških podatkih – omogoča, da do 100 kilometrov na uro pospeši v 2, 5 sekunde in po 16, 7 sekunde že doseže hitrost 300 kilometrov na uro. Največja dosežena hitrost presega 400 kilometrov na uro. O zmogljivih keramičnih zavornih kolutih govori podatek, da s 400 kilometrov na uro do popolne zaustavitve potrebuje le 10 sekund.

Bugatti Automobiles

1, Chateau St. Jean

67120 Molsheim

www.bugatti-auto.com