Dvajset gospodinjstev bo v Londonu poizkusno uporabljalo pet Ford Focusov brez emisijskih izpustov.
Ford je v sodelovanju s strateškim dobaviteljem Magno razvil petnajst poizkusnih Focusov BEV. Na podlagi testiranj v Londonu bodo ocenili, ali je tehnologija primerna za evropski način vožnje v prometu.
Pod pokrovom prototipnega Ford Focusa je paket najsodobnejših litijevo-ionskih akumulatorjev s kapaciteto 23 kWh, na podvozje pa je nameščen 100-kilovatni električni trakcijski motor s trajnim magnetom. BEV bo lahko prevozil do 120 kilometrov, najvišja hitrost pa bo znašala do 136 km/h. Polnjenje akumulatorja bo prek običajnega 230-voltnega omrežja zahtevalo 6-8 ur.
Eden izmed svetnikov, Keith Burrows, član oddelka za promet, je dejal: »Hillingdon se z velikim deležem zelenih površin vedno zavzema za iniciativo in promocijo okolju in planetu prijaznih programov. Veseli smo, da smo vključeni v predstavljeni projekt, ki vključuje tudi izgradnjo postaj za električno polnitev vozil, kjer bodo vključeni tudi posamezni prebivalci okraja.«
Joe Greenwell, direktor Ford Velika Britanija, pa pravi, da je elektrifikacija pomemben korak pri Fordovem prizadevanju za zagotovitev učinkovitejših do okolja prijaznih mobilnostnih rešitev. Ford se veseli sodelovanja s projektnimi partnerji pri razvoju nastajajočega trga električnih vozil tako v VB kot tudi v Evropi.